Recensie Bo, Queens Massage, Gent 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jaydeepee

Meubelstuk
1.046
01/03/22
674
11
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/queens-thai-massage-een-koninklijke-massage-in-gent-sint-pieter.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Queens Massage was destijds gevestigd in het centrum van Gent en is na enige omzwervingen nu gehuisvest in Gent-Sint-Pieters. Anna was er destijds een vaste waarde en ze is er nog steeds actief. Helaas was ze bij mijn laatste bezoek niet beschikbaar, dus heb ik maar de enige dame die wel vrij was genomen. Dat bleek een zekere Bo te zijn. Jammer maar helaas, dat had ik beter niet gedaan.

Dame is minstens 50+, een Thaise oma zeg maar. Tot daar aan toe. Ze is slank, met kleine borstjes, dat vind ik niet zo erg, liever dat dan fake siliborsten.

MAAR: Haar service is een absolute ramp. Massage is maar wat wrijven, terwijl ze heel de tijd leutert over haar financiële problemen. Ik wil graag geloven dat ze problemen heeft, maar ik voel me niet aangesproken om die op te lossen, als ik dat al zou kunnen.

Ze bood me intiem aan voor 50 € extra. Ik dacht dat ze daarin misschien beter zou zijn, maar helaas, ook dat was een flop. Pijpen, dat was driemaal likken aan mijn eikel en dat was het... Neuken deed ze enkel in doggy en zeer passief...

Samengevat: een absolute ramp. Als ik nog eens in dat salon kom, zal het met Anna of een andere dame zijn , maar niet met deze Bo.
 
Ben je tot die conclusie gekomen na het lezen van deze ene recensie?
Als je twijfelt, ga er eens langs. Als de looks je niet aanstaan kan je alvast nog rechtsomkeer maken en heeft het je niets gekost. Uiteraard ben je vrij de dame uit te testen en misschien heb jij een andere én betere ervaring. Dan lezen we dat hier graag. Valt het toch tegen, je was alvast verwittigd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan