Ik ben laatst in deze cinema geweest. De winkel is enorm groot, het lijkt wel een bouwmarkt. Uitgebreid assortiment, maar ik kwam voor de cinema. De toegang naar de cinema is naast de kassa.
Stel jezelf een soort donkere grote sporthal voor waar met houten schotten heel veel hokjes in zijn gemaakt. Het is een soort labyrint met een lange gang. Ik denk wel 20 hokjes. In ieder hok draait een andere film op een scherm. Het geluid van kreunende vrouwen (van de films, niet live helaas) klinkt dus door de hele hal heen. Klinkt wel geil maar het geheel is ook hol. Echte inrichting ontbreekt. De hokken vind ik klein. Je kunt er (vind ik) niet echt rustig zitten.
Wel staan er op het einde van een gang een 2-tal banken waar je kunt zitten en naar een film kunt kijken. Daar vind ik het 't geilst en daar ben ik ook
gepijpt door een travestiet (Stefanie) met wie ik had afgesproken. Er zijn hokken met gloryholes (daar zijn we ook nog even geweest) en ook is er een ruimte die iets groter is en waar ook nog een 2-zits bank staat. Er is veel cruiseverkeer van geile mannen die steeds even naar een film kijken en dan weer doorlopen of met elkaar bezig gaan.
Ik vind het jammer dat je niet een filmzaaltje hebt met een paar banken waar je naast elkaar kunt zitten. Wel een geile sfeer maar ik denk niet dat er er heel vaak zal komen, of het moet zijn voor een lekkere dame of travo die daar wil afspreken.
In Schelle schijnt ook een filiaal te zitten die ongeveer dezelfde opzet heeft. Daar ga ik ook nog kijken.
Hier een foto van die gloryholes daar. Ziet er wel netjes uit. Ik was bezig met Stefanie toen een kerel zijn hand erdoor stak. Later pijpte Stefanie zijn lul door de gloryhole.