WHEM Blonde Luna. Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tjeemigdepeemig

Wandelaar
Forumpionier
82
05/07/21
89
7
Site
Wie heeft er ervaring met dit 27 jarig snoepje?
--
Hello, darling ! I am a passionate and cute girl. As you see on the picture I have a beautiful face and silky skin, the most important is that I have an overflowing sensuality that will not leave you indifferent. I am a very sweet and sensual young woman. If you would like to enjoy time with me , I will give you my best services and you will get other surprises .So please contact with me by WhatsApp.
--
€100/½H €150/H

Ze schijnt Blowjobs het lekkerst te vinden. Onze gezamenlijke hobby. Ik vind het namelijk ook altijd heerlijk!

Ze heeft een zus Veronica. Maar die is gestopt . Ik heb beide mogen ervaren en echte toppers. Zij lijken echt op elkaar en klinken zelfs hetzelfde. Mogelijk vertrekken ze binnenkort naar duitsland.

Wie heeft er ervaring met dit 27 jarig snoepje?
--
Hello, darling ! I am a passionate and cute girl. As you see on the picture I have a beautiful face and silky skin, the most important is that I have an overflowing sensuality that will not leave you indifferent. I am a very sweet and sensual young woman. If you would like to enjoy time with me , I will give you my best services and you will get other surprises .So please contact with me by WhatsApp.
--
€100/½H €150/H

Ze schijnt Blowjobs het lekkerst te vinden. Onze gezamenlijke hobby. Ik vind het namelijk ook altijd heerlijk!

Meerdere ervaringen met deze dame . En ja echt een topper . Heerlijke blowjob , GFE , alles ik kan geen slecht punt vinden . Ook al hoe enthousiast je ontvangen wordt . Direct lekker tongzoen. En zij houd er ook van als je haar likt .
Voor mij echt ( samen met haar zus ) in Top 3 .

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan