Algemeen bijzondere ervaring Düsseldorf

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DrAragon

Vaste klant
Supporter
180
24/03/22
251
34
Afgelopen weekend het nightlife in Düsseldorf verkend. De focus lag een beetje op relatief onschuldig vermaak in stripclubs en tabledance bars. Vlak bij het centrum ligt een straat waarin er 3 liggen. Vooral de Solid Gold leek vooraf een solide keuze te zijn gebaseerd op de reviews online.
We waren er rond 11 uur: het begon net een beetje vol te lopen en er waren ruim voldoende mooie dames. Bijna allen zonder uitzondering jong en mooi. De shows waren echter erg tam en de dames straalden weinig erotiek uit. Toch nog een private dance geprobeerd maar was vrij routinematig. Na een uurtje maar weer vertrokken in de hoop dat bij de andere clubs toch wat meer spanning te vinden zou zijn. Dat hebben we geweten....

Uiteindelijk enkele deuren verder bij een tentje in franse boudoir stijl beland. Binnen is het klein met een centrale bar en links en rechts wat zitjes. Rechts af te sluiten middels groot dik gordijn. Een vaste klant zat aan de bar maar die verdween na een tijdje in de nacht.
Beetje kletsen met de bardame aan de bar, kennis gemaakt met een gezelschapsdame. Was leuk uitdagend type, dus snel met deze ondertussen wat handtastelijk geworden dame naar een klein tafeltje met een piccolo. Goede klik met deze ongeveer 30-jarige schoonheid in netkousen en een enorme boxerslip eroverheen. Vervolgens wat opgegeild door deze dame en met een fles 'champagne' (perzikwijn à €250) achter het gordijn verdwenen. Aldaar ontpopte de dame zich tot een heerlijke nymfomane waarbij werkelijk alles mogelijk was. Uiteindelijk me 1,5 uur prima geamuseerd: heerlijk dierlijke sex met tongen, vingeren (squirten!), pijpen, neuken en alles door elkaar en afwisselend op de vloer, tafel, bank etc. Sporadisch kwam de bardame vragen of we nog wat te drinken wilden hebben. Uit voorzorg had ze de toko gesloten gehouden voor nieuw gezelschap - uiteindelijk stond daar wel een flink prijskaartje tegenover: deze exclusieve uitspatting kostte me €750. Maar ik heb genoten ;)

Aangezien veel van deze activiteiten bij wet verboden zijn in Duitsland houd ik de naam van het etablissement en de dame geheim. Maar voor diegene die naar een dergelijke ervaring op zoek zijn: met maar 3 stripclubs en de hints in de tekst moet het niet te moeilijk zijn om deze te vinden.

Het is echter geen quiz dus aub niet de naam vermelden in jullie reactie.

Terug
Bovenaan Onderaan