Recensie Bieke, Brasschaat 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Topsecret010

Stamgast
Forumpionier
417
02/07/21
254
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.mens-world.be/bieke-the-boss
Totale kosten (in euro)
230 plus extra's
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al weer een tijd geleden bij Mens World in Brasschaat langs geweest om een feestje te hebben met Bieke. Die was een tijdje geleden nogal vaak op tv, en sprak mij wel aan. Een geile bimbo met tattoos.

Mooie massagesalon waar ik al eens eerder was geweest met een blonde dame met dikke tieten. Was ook wel ok.

Maar nu dus Bieke. Komt over als echt een beetje trashy, maar ik hou daar wel van. Ze ademt gewoon geilheid uit en toen ik haar zag in een geil setje was ik gelijk verkocht.

Gekozen voor een royal mens massage van 1,5 uur a 230 euro (jaja) maar dan krijg je er wel een lekker flesje cava bij. Haha.

Maar zoals gezegd. Bieke had mijn aandacht. Echt een heerlijk lichaam. De massage was eigenlijk niet zo best. Vooral een beetje hetzelfde, maar omdat ik zo geil was heb ik er toch van genoten. Prima b2b maar haar tieten zijn wel hard.

Ze is een zakenvrouw en wist mij te bespelen en nog meer geld uit mijn zakken te krijgen. Maar dat resulteerde wel in een geile bedoening waar zij beduidend beter in is dan masseren. Hoeveel ik uiteindelijk extra heb gegeven weet ik niet meer.

Kortom, zou ik nog eens terug gaan? Jazeker. Extreem geile dame en perfect voor mij. Maar het is allemaal wel erg duur voor wat je krijgt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan