ManBearPig
Newbie
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://heaventhaispa.nl/
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
De eerste keer bij deze salon geweest sinds de heropening.
Gezellige ontvangst, werd voorgesteld aan 4 mooie dames en ik koos voor Bibi, een erg knappe dame met een leuke uitstraling.
Zeer mooie kamer met douche op de kamer, dus gelukkig hoef je niet de gang op.
De massage was goed, Bibi kan ook echt goed traditioneel masseren. Dat deed ze ook in haar vorige salon vertelde ze me.
TIjdens t masseren veel teasen en nadat ik me mocht omdraaien ging ze vol gas om het af te maken.
Uiteindelijk was de massage na 45 klaar en hebben we t laatste kwartier samen gedoucht en nog wat gekletst.
Vanwege de gezelligheid vond ik het niet erg dat de massage zelf geen vol uur duurde.
Herhalingsgevaar? Weet ik nog niet zeker maar ik denk t wel.
T enige puntje is dat ik niet echt fan ben van siliconen. Verder heb ik een leuk uurtje gehad.
Qua prijs is het duurder dan in andere steden, maar in Amsterdam is er volgens mij geen alternatief.
Gezellige ontvangst, werd voorgesteld aan 4 mooie dames en ik koos voor Bibi, een erg knappe dame met een leuke uitstraling.
Zeer mooie kamer met douche op de kamer, dus gelukkig hoef je niet de gang op.
De massage was goed, Bibi kan ook echt goed traditioneel masseren. Dat deed ze ook in haar vorige salon vertelde ze me.
TIjdens t masseren veel teasen en nadat ik me mocht omdraaien ging ze vol gas om het af te maken.
Uiteindelijk was de massage na 45 klaar en hebben we t laatste kwartier samen gedoucht en nog wat gekletst.
Vanwege de gezelligheid vond ik het niet erg dat de massage zelf geen vol uur duurde.
Herhalingsgevaar? Weet ik nog niet zeker maar ik denk t wel.
T enige puntje is dat ik niet echt fan ben van siliconen. Verder heb ik een leuk uurtje gehad.
Qua prijs is het duurder dan in andere steden, maar in Amsterdam is er volgens mij geen alternatief.