- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/4962075-bianca
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
In deze koude mistige dag toch de gok gewaagd en op weggegaan naar de Geleenstraat. Heel druk met mannen zoals verwacht. Er stond ook een ambulance en een politie auto, hoop niet iets ernstigs gebeurd.. Enfin, ik kwam om mijn kwakkie ergens te lozen. Na meer dan een jaar zag ik Bianca achter het raam verschijnen. Zonder enig twijfel gelijk op afgegaan en naar binnen gewipt.
Kreeg een warme welkomst een omhelzing en aangegeven dat het lang geleden was.
Zoals gewoonlijk een wasje gedaan en op bed plaatsgenomen. Bianca kwam lekker op me liggen met die dikke tetten. Kusje hier en daar.. daar werd Marco zeer geil van en begon mn stamper te groeien. Cd ging erom en Bianca begon lekker te pijpen. Ze keek af en toe in mn ogen en sloeg piemelmans tegen haar tongetje. In missio begonnen en ooohgghh!! Jongens wat een heerlijk warme spleet! Zalig gewoon
Kon lekker mijn gang gaan.. nog overgegaan naar doggy om van dat appetijtelijke kontje te genieten. Heerlijk in haar sappige kutje gekomen mc. Het werd heel heet, helemaal onder de zweet bijgekomen op bed. Allebei zitten opfrissen en afscheidgenomen. Dit smaakt naar meer! Helaas weer terug naar huis in de kou.
Kreeg een warme welkomst een omhelzing en aangegeven dat het lang geleden was.
Zoals gewoonlijk een wasje gedaan en op bed plaatsgenomen. Bianca kwam lekker op me liggen met die dikke tetten. Kusje hier en daar.. daar werd Marco zeer geil van en begon mn stamper te groeien. Cd ging erom en Bianca begon lekker te pijpen. Ze keek af en toe in mn ogen en sloeg piemelmans tegen haar tongetje. In missio begonnen en ooohgghh!! Jongens wat een heerlijk warme spleet! Zalig gewoon
Kon lekker mijn gang gaan.. nog overgegaan naar doggy om van dat appetijtelijke kontje te genieten. Heerlijk in haar sappige kutje gekomen mc. Het werd heel heet, helemaal onder de zweet bijgekomen op bed. Allebei zitten opfrissen en afscheidgenomen. Dit smaakt naar meer! Helaas weer terug naar huis in de kou.
Laatst bewerkt: