Was vandaag blijkbaar mijn dag niet.
Gisteren met Bianca een afspraak gemaakt, voor vandaag 14u, voor een uur.
Aangezien ik in de buurt moest zijn, voor een reparatie van mijn auto, met de electrische step naar Sint-Niklaas gereden. Een 20min later stond ik in de rustige straat, dicht tegen het centrum van Sint-Niklaas. Na een berichtje te sturen voor het huisnummer, bleef het een tijdje stil. Ook een telefoontje bleef onbeantwoord. 14u10 kreeg ik een bericht dat ze niet aanwezig was, en dat ze vaststond in de file. Aan de foto die ze mee stuurde, van haar wagen in de file, leek ze in ieder geval niet in de buurt te zijn. Leek meer een baan als de E313 dan de E17 of E34. Dus dan maar terug. 2x pech, electrische step was via de app vergrendelt, en kon geen verbinding krijgen via bluetooth. Dus een uur te voet terug, wagen ophalen, en terug richting Sint-Niklaas voor de step. Ze was dus duidelijk onze afspraak van gisteren al vergeten. Wil ze nog wel een kans geven, maar de eerste indruk viel al dik tegen.
Dit is het berichtje dat ik gisteren van haar kreeg, met prijzen en mogelijkheden.
"Schat mijn prijs zijn 1h 140€, 30mn 90€, een vluggertje 60€, alles inclusief , kussen , seks, zuigen, samen douchen, 69, vingers, massage, tongzoenen... xx".