Gisteren weer een bezoek aan Escape gebracht en direct naar Bianca gelopen. Heb haar al vele malen bezocht, dus netjes met drie kussen begroet en de financiële afwikkeling gedaan.
Sinds ik corona heb gehad is mijn reuk niet meer geweldig, maar ik vond het niet heel fris ruiken op de kamer.
Netjes mijn handeltje gewassen en ze zat al te wachten op het bed. Wat een mooi lichaam heeft ze. En zulke zachte handen en huid, heerlijk.
Ze komt lekker met haar borsten boven mij hangen en met mijn tong zuig ik zachtjes aan haar tepel. De andere tepel kneed ik zachtjes in mijn hand. Ze kreunt een beetje.
Ze zuigt vervolgens aan mijn tepels en streelt mijn lichaam. Lekker rustig aan, zoals ik dat graag heb.
Dan pakt ze het condoom en doet deze over mijn pik. Het condoom wordt goed gecontroleerd en afgerold, zekerheid voor alles bij Bianca.
Dan begint ze me te pijpen. Met haar tong bewerkt ze mijn pikt zachtjes en neemt hem in haar mond om me lekker te verwennen. Hij is inmiddels lekker hard.
Dan komt ze met haar poes op mijn mond zitten om standje 69 te doen. Ze heeft een prachtige poes, maar ik vond hem niet zo fris als normaal. Maar wel lekker gebeft en het smaakte naar meer
Gevraagd of ik haar liggend mocht beffen en zoals gebruikelijk was dat prima. Ze excuseerde zich voor de stoppeltjes, normaal is ze echt helemaal glad. Maar ja, kan ik met mijn baard weinig van vinden
Eerst kus ik haar tussen haar benen, kleine kusjes en ga vervolgens over tot beffen. Ze kreunde lekker en werd lekker nat. De bevestiging daarvan is altijd het neuken wat daarna volgt. Pakt ze glijmiddel of niet. Die was niet nodig en ik neuk haar in missionaris standje.
Ik neuk haar zachtjes met lange halen, wat een heerlijke poes heeft ze toch. Ze is lekker nat en ik vraag om doggy te doen.
Ze gaat op haar knieën voor me zitten en terwijl ik haar neuk, geniet ik van het uitzicht op haar prachtige billen.
Ik houd het niet meer en vraag of ze me klaar wil trekken. Ze haalt het condoom eraf en pakt de olie om mij vervolgens heerlijk lang af te trekken. Ze heeft geen haast, plaagt me af en toe als ze voelt dat ik bijna kom, door ineens te stoppen en mij strak in mijn ogen aan te kijken en zo'n gemeen grijnsje te geven. Ze steekt haar kleine tongetje geil naar buiten en terwijl ik haar heerlijke lichaam streel brengt ze me naar een hoogtepunt.
Was dit mijn beste ervaring met haar, zeker niet. Ze leek wat minder verzorgd dan normaal en iets gehaast. Maar ja, we hebben allemaal wel eens een mindere dag natuurlijk. Ze gaat vanaf maandag een weekje met vakantie, misschien is ze er wel heel erg aan toe.
Ik heb een zwak voor Bianca. Ik vind haar echt heel mooi. Lief gezicht, zachte handen, klein maar fijn. Maar de seks is niet persé heel uitdagend. Een echt gesprek kan ik niet met haar voeren, omdat ze heel gebrekkig Engels spreekt. Maar ze is en blijft een toppertje voor mij. Misschien van nummer 2 naar nummer 3 favoriet in Escape. Ach misschien is de volgende keer wel weer top. Want die volgende keer komt er zeker. Koesteren dit soort fijne dames!