Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vandaag maar weer eens naar Doetinchem afgereisd. Het was erg rustig met dames.

Maar dat was geen probleem want Bianca, één van mijn favoriete dames, was aanwezig.

Het was weer een geweldige ervaring. Ondanks dat ze alleen pijpt met condoom, mag dat de pret niet drukken. Geweldige pijp kunsten.

Ik heb haar lekker lang gebeft, zowel in 69 als ook terwijl ze op haar rug lag. Wat een heerlijk frisse poes heeft ze. Ze werd zo lekker nat, mijn baard was echt doorweekt. En het kleedje op bed bleef ook niet droog. Zo geil!

Vervolgens heerlijk missionaris geneukt. Heerlijk om mijn stijve pik in haar vochtige poes te voelen gleiden (uiteraard met condoom).

Ik vroeg of ze me af wilde trekken, maar ze ging op haar knieën voor me zitten en draaide met die heerlijke kont en dirigeerde mijn pik naar binnen. Heerlijk doggy geneukt en toen ik mijn pik eruit haalde, wiebelde ze weer uitdagend met haar kont en kon ik het niet weerstaan haar nog even doggy door te neuken.

Uiteindelijk hield ik het niet meer en ben ik lekker op mijn rug gaan liggen. Wat volgde was niets minder dan een goddelijke aftrek beurt van zeker een kwartier. Ze teased, laat me bijna komen, stopt weer, nooit versnellen maar heel langzaam met veel gevoel trekt ze me naar een hoogtepunt.

Het kwan uit mijn tenen, slappe benen tot gevolg. Wat ontzettend geil.

Uiteindelijk een uur binnen geweest voor 150 euro en elke euro waard.

Wat een geweldig lieve dame, eentje die haar vak geweldig verstaat. Ik zie nu al weer uit naar een volgend bezoek.

Terug
Bovenaan Onderaan