Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Het vlees was zwak, er kwam ineens een mogelijkheid om toch nog even naar Doetinchem af te reizen. En omdat Bianca vanaf 13 november voor langere tijd met vakantie gaat, wist ik vooraf al dat ik haar ging bezoeken.

Omdat ze altijd zo ontzettend vriendelijk is en ze mij altijd met respect behandeld en weet mij op mijn gemak te stellen, had ik een kleinigheidje meegenomen, een doos merci en een handgeschreven kaartje. Waarin ik haar heb bedankt voor haar vriendijkheid en haar een fijne vakantie heb gewenst.

Ze liet duidelijk merken dat te waarderen. En de sessie die volgde was absoluut de beste die ik heb gehad met haar.

Toen ik me vervolgens klaar maakte om te vertrekken, zag ik haar vanuit mijn ooghoek met een grote glimlach nog een keer het kaartje lezen.

Het komt recht uit mijn hart, ik ben ontzettend blij dat er dames zijn die dit werk doen. Deze dames verdienen respect en ik vind het fijn dat af en toe eens extra te waarderen. Heb respect voor deze juweeltjes! Bianca is zo'n juweeltje.

Terug
Bovenaan Onderaan