Vlak voordat ze weer van plan was huiswaarts te gaan, nog net de gelegenheid gehad om een ochtendsessie van 2 uur met deze nymfomane te boeken… en wat een hemels genot was het weer!
Een keurig appartement in A'dam-Noord waar ze alleen verbleef, dus we hoefden ons niet in te houden… In haar zwarte, weinig verhullende jurkje, met hakjes en mooie lingerie er onder, vrat ze me achter de voordeur al bijna op en het scheelde maar weinig of ik was door al op de knieën gegaan om me te laven aan haar frisse, sappige 'fruitschaal'. Maar ik had me voorgenomen dit keer mijn kruit niet voortijdig te verschieten en de volle 2 uur volledig uit te nutten, dus toch maar eerst naar de kamer. Daar aangekomen ging het toch door en we eindigden al op bed in een passievolle verstrengeling terwijl ik nog helemaal aangekleed was… Toch na een tijdje maar aangegeven dat ik eerst nog even naar de douche wilde, voordat ik me er volledig aan zou overgeven. Aldus geschiedde, maar toen ik terug kwam lag ze op haar buik met haar billen hoog in de lucht gestoken… en dat liet ik me geen 2 keer 'zeggen': ik begroef mijn gezicht diep in alles wat me daar zo uitnodigend aanstaarde en ben er het eerste half uur alleen maar vandaan geweest om al dat moois eens even goed in de massage-olie te zetten: mijn neus, kin en hele aangezicht glommen als een spiegel en het 'fruitsap' liep langs mijn kin en haar dijen naar beneden. Nadat ze ruimschoots aan haar gerief was gekomen, moest ik er aan geloven: ze kneedde mijn scrotum en jongeheer met olie alsof ze pizzadeeg aan het maken was en pijpte me langdurig en afwisselend waarbij ze er steeds goed op lette dat ik niet zou komen en mijn gereedschap klaar bleef voor wat ze verder allemaal nog met me van plan was… en dat was niet mis: intiem in cowgirl, missio, doggie, regelmatig afgewisseld met opnieuw wederzijdse orale verwennerij om maar te zorgen dat het feest niet te snel zou eindigen… En dat lukte: precies 10 minuten voor tijd ontplofte ik pas eindelijk diep in haar en zo zijn we daarna tot de eindstreep blijven liggen, elkaar aankijkend met een blik van 'goedemorgen, hoe is dit in Godsnaam mogelijk…'.
Wat een wereldvrouw: ik kom al jaren bij haar en ben werkelijk nooit teleurgesteld: de passie spat er vanaf bij haar en niets lijkt haar te gek!
Nu even weg maar in mei weer in Nederland… en dan sta ik zeker weer voor haar deur voor opnieuw een paar uurtje seksueel vertier van de bovenste plank: ik wandel het laatste halfjaar best wat minder dan voorheen, maar deze godin sla ik per definitie nooit over als ze in het land is!