- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
zondagnacht deze dame bezocht , bianca is een 24 jarige roemeense volgens ik onthouden heb 1.50m groot en een goeie 40 kg droog aan de haak ! khad haar al dikwijls gezien en opgemerkt dat ze best wel vrij regelmatig bezet is , zondagavond was het wat kalmer op straat dus toch wel eens mijn kans gewaagd bij haar , best wel een aantrekkelijk petite figuur met haar donkere ogen en zwart haar
! na mijn gebruikelijk wasje en de 50euro overhandigd te hebben dan maar plaats genomen op het bed waarna ze met een vochtig doekje de omgeving van mijn leuter nog eens schoonmaakte , daarna cd erover en is ze beginnen pijpen wat nogal hevig begon , haar toch ietsje laten temperen waar ik meer geniet van de rustige aanpak ! na deze sessie is zij bovenop gekomen daarna missionaris en als afsluiter zij nogmaals bovenop , kortom heerlijk genoten !
achteraf nog een praatje geslagen met haar waar ze zei dat ze voorheen 1 jaar heeft gewerkt in gent en nu al 2 jaar antwerpen , ik ben er toch wel ruim 20 min binnen geweest en heb nie echt een tijdsdruk gewaar geworden mogelijks ziet ze mij nog terug !!
! na mijn gebruikelijk wasje en de 50euro overhandigd te hebben dan maar plaats genomen op het bed waarna ze met een vochtig doekje de omgeving van mijn leuter nog eens schoonmaakte , daarna cd erover en is ze beginnen pijpen wat nogal hevig begon , haar toch ietsje laten temperen waar ik meer geniet van de rustige aanpak ! na deze sessie is zij bovenop gekomen daarna missionaris en als afsluiter zij nogmaals bovenop , kortom heerlijk genoten !
achteraf nog een praatje geslagen met haar waar ze zei dat ze voorheen 1 jaar heeft gewerkt in gent en nu al 2 jaar antwerpen , ik ben er toch wel ruim 20 min binnen geweest en heb nie echt een tijdsdruk gewaar geworden mogelijks ziet ze mij nog terug !!