WHEM Bia, Arnhem vh Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Getting no reply from https://www.kinky.nl/advertenties/5683327-bia...
Anyone else got more luck there maybe ?
Onlangs contact gezocht met Bia, via WA aan het begin van de avond. Ze stond al een tijdje op mijn lijstje. Redelijk vlot antwoord en duidelijk de mogelijkheden besproken. Ze zat in Zwolle en ze stelde 00:30u voor om bij mij langs te komen. On 00:00 zou ze mij bellen om de afspraak rond te maken. Om 00:15 nog geen belletje en op Kinky zag ik haar profiellocatie op Groningen staan. Kan natuurlijk dat ze al van te voren wist dat ze daar eerst zou zijn en daarom rond 00:30u pas bij mij kon zijn. Echter Om 00:30u nog geen bericht, dus haar een appje gestuurd met de vraag of ze onze afspraak vergeten was. Iets later twee blauwe vinkjes, maar geen reactie. Om 01:30u was haar profiellocatie Utrecht... nog een appje gestuurd, met de vraag "what's going on?" En de afspraak die ze eerder met mij gemaakt had. Wederom: 2 blauwe vinkjes, geen reactie.

Nou ben ik best vergevingsgezind, als er een excuus zou komen. Vergissen is menselijk toch? Maar niets van dat al. Nul komma nul reactie. En dát vind ik vrij onbeschoft.

Dus: profiel is veelbelovend, het WA contact ook, redelijk aan de prijs (200 voor een uur, maar houdt er wel rekening mee dat ze voor dt, bjz en een prostaatmassage 100 extra rekent, wat mij te gortig werd). Maar ze kwam onze afspraak niet na en reageert nergens meer op.

Voor mij dus typisch een gevalletje: helaas pindakaas.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan