Recensie Bezoek aan Katya Kortrijk 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Extra Life

Newbie
21
26/12/22
21
8
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lekker-pijpen-zonder-rubber-ja-bij-mij-moet-je-zijn.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
In de hoop eens wat verwenning te krijgen eens langsgegaan bij Katya die ontvangt op een appartement te Kortrijk. Ik boekte een uur, maar was reeds een half uur later buiten. Ook de verwennerij was maar magertjes. De slogan 'Lekker pijpen zonder Rubber ja bij mij moet je zijn' is gewoon reclame en dus niet waar. Katya heeft een mooi lichaam, maar ik was niet in de zevende hemel van haar pijpen, aftrekken en sex in het algemeen. Ook zoenen wilde ze niet. Het was allemaal wat te gewoontjes, waardoor opwinding soms ver te zoeken was. Normaal kom ik meermaals vlot klaar in een uur. Ditmaal bleef het bij een scheut. Ze woont namelijk samen met nog 2 andere dames op een appartement. Terwijl wij het deden in de slaapkamer, zaten de andere twee meisjes TV te kijken in het naastgelegen salon... Ik betaalde voor een uur, maar was reeds na een half uur buiten ... Katya probeerde ook een rug massage te geven, maar ook dat was maar een pover probeersel. Conclusie ... was goed voor een keer, maar ga er zeker niet meer terug ....
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
42.243
Berichten
820.849
Leden
34.216
Nieuwste lid
Elia.8
Terug
Bovenaan Onderaan