Op een grijze sombere dag nog eens naar het SKW afgezakt. Het weer was niet aangenaam, maar keuze was er genoeg voor mij. Er was van alle soorten en gewichten. Ik begrijp niet dat sommigen hier hun gading niet vinden.
Eén toertje rond de blok gedaan en eentje in de VT en dan vlug beslist. Ik had zin in een hoertje dat ik nog niet bezocht had en in een verwennerij zonder mezelf moe te maken. Ik had al hard gewerkt, volgens mij dan. Het werd deze Betty.
Ze heeft een a-typische hoeruitstraling in vergelijking met de meesten daar. Ze is helemaal geen bimbo type, draagt niet veel make-up, heel natuurlijk onbewerkt uiterlijk en lichaam. Mooie vrouw, maar geen wild weelderig wijf en geen kindvrouwtje.
Ze werkt er al iets meer dan zeven jaren zei ze. Een eerste bezoek aan haar, ik had nog niets negatief over Betty gelezen, maar het wordt toch altijd afwachten bij een eerste bezoek. Het werd geen chasse patate.
Ik denk niet dat je bij haar moet zijn om ingewikkelde dingen uit de Kamasoetra uit te proberen, maar wat ze deed, deed ze voortreffelijk.
Ik heb het meest genoten van haar bio-pijpbeurt. Bio is gezond, duurzaam en goed voor het milieu. Ze pijpt heel goed. Niet te zacht , maar ook niet te hard en wild zoals een bezetene.
Alles werd gelik en gezogen. Ballen, staaf, eikel en het handje dwaalde regelmatig af naar mijn kontgaatje voor wat gestreel. Had snel het idee dat het erin zat bij haar, om mij een topervaring te bezorgen, en het kwam er na een halfuur ook uit. Recht in haar mond en ze bleef maar doorgaan, meestal stoppen ze nadat ik een paar schoten heb gelost, maar Betty wou en zou er de laatste druppel uithalen.
Good job meid ! Ik zal ze waarschijnlijk nog wel eens bezoeken als ze nog lang genoeg blijft werken. Maar ze gaat er volgens haar geen zeven jaren meer bijdoen.