- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Betina vind ik een hele lieve vrolijke meid met een heerlijke borstpartij . Aan je pijpie lurken doet ze graag en doet dat dan ook heerlijk lang en goed . Met of zonder cd , net wat je wilt.
Van een ferme likpartij kan ze volop genieten en het duurt wel effies voor ze klaarkomt , maar dan is het ook een wel een heftig "kommertje". Geweldig vind ik dat om haar zo te laten genieten. Daarna gaat ze fanatiek aan de gang en zoals gezegd kan ze lekker en lang pijpen . Als ik haar vraag om tussendoor te "balzuigen" is dat ook geen probleem.
Normaal gesproken is ze alleen op woensdag , don-
derdag en vrijdag tussen 8.00 en 17.00 aanwezig en makkelijk te vinden door haar naambordje .
Niet duur , maar wel lekker en als je haar vaker wilt bezoeken kan je het beste om haar tel.nr vragen , want ze is best wel vaak bezet.
Van een ferme likpartij kan ze volop genieten en het duurt wel effies voor ze klaarkomt , maar dan is het ook een wel een heftig "kommertje". Geweldig vind ik dat om haar zo te laten genieten. Daarna gaat ze fanatiek aan de gang en zoals gezegd kan ze lekker en lang pijpen . Als ik haar vraag om tussendoor te "balzuigen" is dat ook geen probleem.
Normaal gesproken is ze alleen op woensdag , don-
derdag en vrijdag tussen 8.00 en 17.00 aanwezig en makkelijk te vinden door haar naambordje .
Niet duur , maar wel lekker en als je haar vaker wilt bezoeken kan je het beste om haar tel.nr vragen , want ze is best wel vaak bezet.