Betere seks met minder mooie dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Paul1975

Newbie
4
28/11/21
64
Het is mijn ervaring dat ik gemiddeld (veel) betere seks heb met dames die minder mooi zijn.
Die dus wat zwaarder zijn of niet de looks hebben van een fotomodel. Seks met hele mooie dames verloopt vaak teleurstellend. De dames hebben vaak helemaal geen zin in seks maar willen zo snel mogelijk geld verdienen. Dus geen gedoe en zo snel mogelijk klaarkomen en weer wegwezen. Zijn ook vaak met tissues en andere schoonmaak spullen in de weer. En o wee als hun haar in de war komt.

Dames die wat minder mooi zijn of wat zwaarder zijn doen vaak meer hun best om er een mooi feestje van te maken. Ze doen lekker mee en lijken er ook van te genieten. En gaan soms zo op in het spel dat ze ook niet op de tijd letten.

En toch... bij het maken van een afspraak kijk je toch weer hoe een dame eruit ziet. Zijn de looks belangrijk. Terwijl je weet dat het zo niet werkt.

Looks zijn nu eenmaal belangrijk. Als de dame me fysiek niet aanstaat, zal ik haar niet bezoeken.
Geilheid wordt voor een deel bepaald door de looks. In het begin mogelijk zelfs heel erg. Want we kiezen o.b.v. uiterlijk op sites als kinky of in een voorstelrondje in een club of op grond van wat we zien tijdens het ramenwandelen.
Als je vervolgens merkt dat er verder geen klik is met de dame bij het praten over de handelingen en de prijs, kun je beter weggaan zonder te sexen, het wordt immers vaak een tegenvaller.

Eenmaal op de kamer is het altijd afwachten. Gaat ze de verwachtingen waar maken of niet.
De verwachtingen bepaal je zelf. Leg je ze hoog, valt het vaak tegen. Hou je ze laag, valt het vaak mee.
Mogelijk dat we dames die we fysiek aantrekkelijker vinden, hogere verwachtingen toedichten uit geilheid. Dan valt het makkelijker sneller tegen.
Van een dame die we iets minder aantrekkelijk vinden, verwachten we mogelijk minder, waardoor het eerder mee zal vallen.

In het begin van mijn wandelcarriere ging ik ook enkel voor de optiek. Wist toen nog niet van bestaan van forums af, die waren er toen ook nog niet.
De dates waren verschillend van nivo. Soms viel het mee, soms viel het tegen.
Met diverse prachtige meiden heerlijke geile vrijpartijen mogen beleven.
Met het allermooiste meisje dat ik tegenkwam in een privehuis heb ik zelfs misschien wel de lekkerste GFE allertijden beleefd en dat meerdere malen.
Na forums ontdekt te hebben, maakte ik afspraken bij dames die ik nog niet kende, maar die wel zeer positief gewaardeerd werden.
Ook dat waren mooie vrouwen, zowel optisch en kwa service. Ze lieten me tot aan het plafond komen.
Iets minder knap dan het mooiste meisje, maar het geheel was zeker net zo goed.

Daarna van allerlei meiden mogen neuken. Jong, oud, knap, minder mooi, dun, dik, noem maar op.
Daar zaten goede en minder goede ervaringen bij en zelfs hele slechte.
Ik kan voor mezelf niet direct een één op één relatie leggen tussen het nivo van de date en het uiterlijk van de DVP.
Mooie meiden kunnen goed zijn in bed, maar ook slecht. Minder mooie meiden kunnen goed zijn in bed, maar ook slecht.

Enkel uiterlijk zegt uiteindelijk lang niet alles over het slagen of falen van een date.
Daarvoor geldt ook dat ze zin zal moeten hebben om lekker los te gaan tussen de lakens.
Voldoet ze aan mijn wensen kwa dienstverlening? Weet ze me te raken?
En hoe is ze tijdens de rustpauzes? Valt er een beetje leuk mee te praten? Ook van belang.

En als afsluiter: beauty is in the eye of the beholder. Mooi of lelijk is subjectief. We hebben allemaal een andere mening.
Daarnaast geldt dat ook (deels) voor de dienstverlening. Wat jij lekker vindt, zoek ik misschien helemaal niet en omgekeerd.

En als afsluiter: beauty is in the eye of the beholder. Mooi of lelijk is subjectief. We hebben allemaal een andere mening.
Daarnaast geldt dat ook (deels) voor de dienstverlening. Wat jij lekker vindt, zoek ik misschien helemaal niet en omgekeerd.

Hier sluit ik mij helemaal bij aan

Zoals hierboven reeds vermeld, wat is mooi ?
Ik als raamwandelaar, kies vooral op basis van het gezicht, borsten en kont.

Ik stel wel vast dat ik niet altijd de beste seks heb met degene die ik het mooist vind.
Ik heb de beste seks met de natste, diegene die de geile hoer kunnen spelen, af en toe beginnen te juichen en hun ogen dichtknijpen, die naar mij kijken alsof ik hun lunch ben en mij met huid en haar willen opvreten. Ik bedoel dus goeie actrices.

Maar ik moet ze toch een beetje aantrekkelijk vinden.

Bij de echt mooie meiden waar ik vroeger in mijn jeugd voor ging was de ervaring vaak dat je zo snel mogelijk de deur werd uitgewerkt , bij een privé huis of een club was dat minder want daar betaal je voor een vaste tijd maar bij de ramen wil een populaire dame nu eenmaal zo veel mogelijk klanten afwerken terwijl de minder populaire dames in mijn beleving juist meer bezig zijn om een klant die ze hebben zo lang mogelijk aan zich te binden
Een tevreden klant blijft langer en betaalt dus meer en is ook eerder geneigd om nog eens terug te komen
Het is natuurlijk geen garantie en er zullen zat schoonheden zijn die wel goede service geven en minder knappe waar het bagger is , maar bij de ramen ga ik nooit van mijn leven meer voor de barbiepopjes en de playmates maar kies ik altijd voor het type huisvrouwtje

Lelijke dames betere service? Nooit zo ervaren.
Het gaat ook niet over lelijke dames maar over minder knappe dames , als iemand geen topmodel is wil dat nog niet zeggen dat ze een moerasmonster is
Het gaat eigenlijk niet eens over goede service bij de minder knappe want goede service zou eigenlijk de standaard moeten zijn , maar meer over benedenmaatse service bij de prinsesjes

Bij mijn eigen ervaringen zie ik totaal geen verband tussen uiterlijk en service. De allerbeste, niet te overtreffen, pure GFE ervaringen heb ik gehad met verreweg het mooiste meisje dat ik ooit heb geneukt. Maar ik ben ook wel eens teleurgesteld naar buiten gelopen bij een hemels knap meisje omdat het maar zo-zo was, of ronduit slecht.

Vergelijkbaar heb ik in een privéhuis wel eens geopteerd voor een dvp die qua looks niet echt mijn type was, omdat de anderen bezet waren, en heb daar toch een goede tijd mee gehad - al kwam de opwinding dan puur door de bekwaamheid waarmee zij de handelingen uitvoerde en niet haar uiterlijk. Andersom heb ik wel eens de pech gehad dat zowel het uiterlijk tegenviel als haar instelling.

Kortom, er valt geen peil op te trekken.

Ik ben het eens met Deug-genietje. Het zou wel kunnen zijn dat de zeer mooie meisjes wat eerder weg komen met een relatief slechte service. Ik kan me voorstellen dat een lelijke dame met matige inzet een wel erg karige broodwinning heeft.

is allemaal puur persoonlijk wat iemand mooi vind..
ik heb vorig jaar eens de fout begaan om bij zo'n Instagram fitgirl type binnen te gaan..alles zat op de juiste plek op de foto's ,flink opgemaakt ook
en inderdaad toen na veel gehannes ik eindelijk voor haar stond ,was ze exact als de foto's
maar eigenlijk had ik er na 5 minuten al genoeg van,,wat een arrogant ding was dat..
mocht nergens aankomen..niet beffen..PZC kon al niet meer...mevrouw ging zo op het bed zitten en liggen dat ik nergens bij kon..
noooooit meer zo iemand..achteraf was ze irl ook niet eens zo knap..make up maakt veel goed..
misschien als er goede (echte)recensies zijn..maar op de bonnefooi...nope..
dan liever dames die er meer naturel uitzien..type Pools/Roemeens normaal tot atletisch ,geen overdreven make up lang ,donker haar..niet bomvol tattoo's..
foto's die overwegend niet fotoshoot zijn..die zien er meestal in het echt uit zoals de foto's..
niet te overdreven ..en als ik de opmerking geef ,dat ze er leuk uitzien..dan ontkennen ze dat meestal..
dan zit je 99 uit 100 wel goed met dienstverlening..vinden ze zichzelf geweldig?..dan is het weggegooid geld in de regel

Ja! Ook een keertje meegemaakt. Spreek af met die Italiaanse vamp met mooi afgetraind lichaam en stevige D-cup (bijgewerkt uiteraard). En, ja. Het is de dame van de foto's! Ze begint al gelijk met haar mooie lijf te pronken, gekleed in dure lingerie. Nou, kan m'n geluk niet op... al helemaal niet omdat ik al meteen 2 uur had geboekt met een dame die ik nog nooit in levende lijve had ontmoet.

Tot daar het goede nieuws.

Van al dat lekkers werd ik natuurlijk al meteen enthousiast... en begon te kussen, strelen, likken, nu ja, je weet wel hoe dat gaat. Was al niet naar de zin van de dame. Ze begon al gelijk wat uit de hoogte te doen. Kan me trouwens best voorstellen dat ze met haar imposante voorkomen heel wat mannen kan intimideren...
Ok, verder maar... en toen ze op bed omdraaide en haar geweldige billen presenteerde... OMG! Een droom doggy-style moment! Helaas... want net toen ik in een geweldig ritme zat en haar een klap op haar billen gaf... zij: "Ok! this is it! We're not going to do two hours! I'll give you your money back!"

Wat later stond ik dus weer op straat... De date was duidelijk niet verlopen zoals ik had gehoopt. Maar, ja, weer een ervaring rijker... en, to her credit, ze gaf me wel de helft van m'n geld terug.

@Paul1975
Ik grote lijnen geef ik je gelijk. De playboy bunnies moeten het van hun looks hebben, terwijl de dames die in de groep oudere (Latina) MILF met een paar pondjes te veel vallen, eerder een betere service leveren.

In principe is dit een soortgelijke discussie zoals "zijn duurdere dames beter dan goedkope?".

Ik heb in de loop der jaren een soort DVP-radar ontwikkeld. Een dame - zeker in een raambuurt/Laufhaus - die jong en heel aantrekkelijk is, staat er vaak met een soort van dedain; kijk hoe mooi ik ben en ik laat je voor veel geld door jou (ouder, overgewicht, kale kop) neuken. Dames die niet meer de looks hebben, doen dit anders en willen je binnen hebben, omdat jij de huur betaalt.

Ik wissel dan ook af. Een keer ga ik voor de looks, en sta na 10 minuten weer buiten, de andere keer ga ik naar een dame die niet meer in de Playboy komt en neuk 30 minuten met een DVP die vol overgave met haar werk bezig is.

En ja - ook ik krijg een betere visuele stimulatie als ik met een meid van 20-25 op bed lig en de borsten nog strak zijn, en de billen niet de cellulitisrimpeltjes hebben. Maar bij de jonge meiden is het vaak wham,bam,thank you mam, terwijl de oudere / minder mooie dame eerder een vierde keer een positiewissel doet in de hoop dat je terug komt.

Ik heb in de loop der jaren een soort DVP-radar ontwikkeld. Een dame - zeker in een raambuurt/Laufhaus - die jong en heel aantrekkelijk is, staat er vaak met een soort van dedain; kijk hoe mooi ik ben en ik laat je voor veel geld door jou (ouder, overgewicht, kale kop) neuken. Dames die niet meer de looks hebben, doen dit anders en willen je binnen hebben, omdat jij de huur betaalt.
Inderdaad , ervaring is de beste leermeester
Als je een paar keer meegemaakt hebt dat je bijvoorbeeld bij een knappe blondine van half in de 20 na vijf minuten al te horen krijgt dat je wel een beetje op moet schieten of ze al over bijbetalen beginnen als je je sokken nog aanhebt ga je die types vermijden
Ik zit 3 kwartier in de auto om bij een ramenbuurt te komen om dan na 10 minuten weer op straat te staan vind ik gewoon de moeite niet waard

Ik zit er volledig anders in.
Ik kijk niet haar gezicht, puur naar haar lichaam.
Ik val op curvy dames met een flink achterwerk, dus dat is waar ik naar kijk.
Gezicht en de rest boeit me niet.
En wat betreft 'service'. Als ze goed meedoet is dat superchill. Als dat niet gaat ben ik al blij als ze niks tegenhoudt.
Ken ook genoeg dames die al 'au' roepen als je ze aanraakt en meteen het handje ertussen doen etc.
Nou, zolang je niet op dat niveau zit vind ik het prima.

Maar ik zoek dan ook geen gesprekspartner oid of een gfe. Ik zoek een dame met een lekker lijf waar ik mijn ballen goed in kan legen.
Rest is bijzaak.

@Eagle99 Wel jaloers op jou, jij hebt keus zat 😁

Ik zoek dus slanke dames tussen de 21 en 45 en voorkeur met name 24-38 jaar. Naar beide kanten van de range af en toe een parel. Mollige dames hebben voor mij geen aantrekkingskracht. Ga vooral naar loophuizen in NRW en bij de allermooiste DVP betaal je gewoon 50 euro meer voor dezelfde service, maar vaak valt het dan nog tegen. Beste zijn de iets wat oudere toppers die minder vragen maar nog leuk uitzien en die veel ervaring hebben. Veel meiden van 24 of jonger zitten echt niet op een 50-plusser te wachten.

Goede GFE illusie vindt belangrijk, net een leuk gesprek voor de daad.

@Eagle99 Wel jaloers op jou, jij hebt keus zat 😁

Ik zoek dus slanke dames tussen de 21 en 45 en voorkeur met name 24-38 jaar. Naar beide kanten van de range af en toe een parel. Mollige dames hebben voor mij geen aantrekkingskracht. Ga vooral naar loophuizen in NRW en bij de allermooiste DVP betaal je gewoon 50 euro meer voor dezelfde service, maar vaak valt het dan nog tegen. Beste zijn de iets wat oudere toppers die minder vragen maar nog leuk uitzien en die veel ervaring hebben. Veel meiden van 24 of jonger zitten echt niet op een 50-plusser te wachten.

Goede GFE illusie vindt belangrijk, net een leuk gesprek voor de daad.

Nou, in de praktijk val het mee hoor. Ik en de meeste billenmannen vallen overigens ook niet op moddervette bbw's, absoluut niet.
Maar meer op peervormige vrouwen met vet op de juiste plek. En dat is best moeilijk, want lang niet ieder vrouw is zo gebouwd.
En lang niet ieder vrouw wil zoveel vet hebben. Vrouwen willen juist massaal afvallen vanwege de maatschappelijke standaarden tegenwoordig.

Nou, in de praktijk val het mee hoor. Ik en de meeste billenmannen vallen overigens ook niet op moddervette bbw's, absoluut niet.
Maar meer op peervormige vrouwen met vet op de juiste plek. En dat is best moeilijk, want lang niet ieder vrouw is zo gebouwd.
En lang niet ieder vrouw wil zoveel vet hebben. Vrouwen willen juist massaal afvallen vanwege de maatschappelijke standaarden tegenwoordig.
Nou, bij latina's en ebony's zit je dan meestal wél goed!
Vindt ik zelf ook geweldig!

Zonder ervoor te betalen klopt dit in mijn geval wel
Maar die keren dat ik een minder mooie dame heb bezocht en betaald heb viel de seks ook nogal tegen. Laatste keer was met Lorena uit de Doubletstraat (op advies van een aantal leden). Het was echt verschrikkelijk en al helemaal toen ik ook nog eens mn ogen open deed 😂
Lorena die |Colombiaanse uit de stenen passage? We hadden het over IETS minder knappe dames hoor

Het gaat in eerste instantie toch om fysieke aantrekkingskracht. Waar dat dan ook ligt. Kan het gezicht zijn, maar ook de borsten of billen of manier van lachen. Zo kom ik nooit uit bij iemand die in mijn ogen lelijk is en die geen aantrekkingskracht op me heeft. Dan is er nog wel een verschil in mooi. De meeste dames zijn wel mooi, maar er is ook nog een buitencategorie oogverblindend. Ik heb alleen nooit het verschil in soort kwaliteit van sex kunnen leggen tussen de 2 categorieën. In beide groepen heb ik Super sex en wat mindere sex ervaren. Zou zeggen er is geen causaal verband.

Op een oude fiets moet je het leren.
Ik geloof niet dat Fredje 020 nog veel hoeft te leren hoor , en Lorena ach ik ben er denk ik een jaar of 15 geleden een keer geweest , toen kon ze naar mijn idee nog net , geen schoonheid maar ik vond ze wel wat hebben, best wel goede date gehad en ze was erg aardig maar om op herhaling te gaan had ik toch geen zin in
De laatste keer dat ik haar zag , vorig jaar ergens dacht ik nog dat het nu wel een keer tijd zou worden om met pensioen te gaan voor haar , maar ik geloof dat ze toch een vaste klantenkring heeft

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan