Nick67
Vaste klant
- 236
- 30/03/23
- 229
Wat ik me afvraag: zijn er hier op het forum ook vrouwen die betalen voor seks (niet dat ik me aanbied maar ben gewoon nieuwsgierig)?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOh, ik dacht dat dat een beetje standaard was hierzo. Ik zal hem binnen enkel dagen veranderen. Geen probleem!Ik vraag me vooral af waarom sommige leden hier een foto van hun piemel gebruiken als profielfoto.
Meestal zijn het oudere vrouwen die een gigolo bestellen, mij lijkt het dat er bij die leeftijdsgroep niet genoeg vraag isVolgens mij kunnen vrouwen neuken met wie en zoveel als ze zelf willen en altijd gratis... vraag genoeg lijkt me.
Ik was nieuwsgierig of mijn gedachten kloppen vandaar dit topic...
Dat zal ik niet te hard zeggen. ik ken er wel een paar, waar ik niet aan moet denken om daar mee van bil te gaan, ook niet voor een vergoedingVolgens mij kunnen vrouwen neuken met wie en zoveel als ze zelf willen en altijd gratis... vraag genoeg lijkt me.
Wat denk je dat de dames die hier beschreven worden regelmatig denken……..Dat zal ik niet te hard zeggen. ik ken er wel een paar, waar ik niet aan moet denken om daar mee van bil te gaan, ook niet voor een vergoeding