Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ben een paar maanden geleden nog door marsmannetjes ontvoerd maar daar was het ook niet veel soepsOp Mars denk ik
Waren de prijzen wel beter?Ik ben een paar maanden geleden nog door marsmannetjes ontvoerd maar daar was het ook niet veel soeps
Klopt bestaan er tientallen maar gek dat er geen 1 echt is , bedoel vrouwen hebben toch ook sex behoefteOp Mars denk ik
Dat wel maar de keus was beperkt , ze waren allemaal groen en kaalWaren de prijzen wel beter?
Huh. Leken ze op Michael van Gerwen? Dan ga ik idd niet lolDat wel maar de keus was beperkt , ze waren allemaal groen en kaal
Vrouwen willen ook seks inderdaad , maar die zoeken dat niet op één of andere websiteKlopt bestaan er tientallen maar gek dat er geen 1 echt is , bedoel vrouwen hebben toch ook sex behoefte
Vrouwen komen van VenusOp Mars denk ik
Die prins is dan vaak iemand die gladde praatjes heeft en daar tuinen ze soms met open ogen in, ook op datingsites.Vrouwen willen ook seks inderdaad , maar die zoeken dat niet op één of andere website
Ze laten zich liever door een prins op een wit paard romantisch het hof maken alvorens ze zich uit laten wonen
Die adult datingsite's staat misschien 1 vrouw op 1000 leden als je mazzel hebt , de rest zijn allemaal fake profielen die je dure betaalde abonnementen aan willen smeren
Kan ook zijn dat ze indruk op je wou maken? "Kijk eens wat een catch ik ben".Ik denk dat de verhouding man-vrouw op 'normale' dating sites al absurd is, maar op sex-dating waarschijnlijk nog ff een flinke factor minder gunstig is! Heb zelf bijv. Feeld op me telefoon; slechtste match-rate ooit haha 2 matches in nou misschien wel max 500 likes.
En wat iemand hierboven zei; een beetje knappe/lekkere vrouw...hoeft echt 0 moeite te doen. Gister was ik uit eten met werkelijk een pracht van een vrouw; type milf, super verzorgde verschijning; echt alles erop en eraan...ze trok overduidelijk nogal wat mannelijke aandacht op straat en in het restaurant liet ze me even zien hoe swippen voor haar gaat...niet normaal; ze heeft net zoveel matches in 2 min als ik in 2 maanden! Denk dat ze het even deed om te laten zien dat ze veeeeeeeeel opties heeft en hoe makkelijk vervangbaar ik ipc ben