Ben je ook weleens ergens principieel weggelopen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Drennis_007

Newbie
19
13/08/24
7
Ik wel. Ik had een dame gevonden in Nijmegen, lang geleden. Afgesproken en naartoe gegaan. Kom ik binnen in de huiskamer, zit er een kind van 6 á 8 jaar oud gefixeerd tegen een computerscherm aan.
Ik vroeg, wat is hiervan de bedoeling? Nou het was de bedoeling dat ik met moeders mee naar boven ging en de dochter zou zich wel even alleen vermaken.. ik heb vriendelijk bedankt en ben toch licht gechoqueerd vertrokken.
Het beeld van dat kind, die op nog geen centimeter van het beeldscherm, geforceerd zat te gamen vergeet ik nooit meer. Spijt dat ik die vrouw niet heb aangesproken heb ik ook, zeker!

Ik had het moeten doen bij een dame in Oss. Hele huis stonk naar rook en zij zelf ook. De dame was ook veel slanker dan degene op de foto's in het profiel. Ze vertelde dat ze het appartement deelde met een vriendin. Ik trof dus waarschijnlijk de verkeerde van de 2.... Enige keer dat ik echt spijt had.

Helaas ook weleens weggelopen. Zowel bij aankomst omdat foto's totaal anders zijn dan de werkelijkheid, maar ook terwijl wij al op bed lagen.
Niks was meer mogelijk terwijl dit vooraf goed was besproken. Zelfs nog bij aankomst.
Verlies gepakt, wel wat terug gekregen overigens en gelijk vertrokken.

Ik ben weggegaan bij een dame die absoluut niet leek op de foto's die in de advertentie stonden.
Dame sprak geen woord Nederlands en communiceerde via translate. Dame zag er niet aantrekkelijk uit.
Ging bellen toen ik vroeg naar de dame van de foto's.
Daarna vertrokken.
Zat net weer in de auto kreeg ik dreig SMS met vermelding dat ik op camera stond etc..
Teruggestuurd dat ik daar geen probleem mee heb en melding zou doen bij woningbouwvereniging en misdaad anoniem.
Heb dit laatste ook inderdaad gedaan. Twee dagen later was de advertentie verdwenen en heb er nooit meer iets over gehoord.

In de tijd dat ik nog thuiswerkers bezocht meerdere malen.
En idd. omdat de dame niet de dame was van de afbeeldingen als voornaamste reden.
In dat geval ging ik niet eens naar binnen.
Eenmaal maakte iemand het wel echt bont. Ik dacht een afspraak te hebben met een prachtige blanke brunette met mooie c cup en de leeftijd van 25.
Dat bleek ietsje anders. Stond daar een vrouw van minstens 20 jaar ouder plus die kilo's erbij en ze was zo zwart als de schoenen die ik aan had.
Dat waren drie redenen waarom ik vanuit mijn principes niet naar binnen ging.
Ik ga sowieso niet met een zwarte naar de kamer.
Ik ben gezegend met een rijke fantasie maar dit is mij teveel om daar een erectie van te krijgen of dat zelfs maar te willen krijgen.

Tijdens een andere afspraak was ik al wel binnen maar ben naar buiten gegaan.
De dame zag er al minder fris uit dan op de afbeeldingen. In werkelijkheid had het veel weg van een gedrogeerd straathoertje.
Toen ik achter haar aan liep en zij een scheet liet waar mijn hond nog jaloers op zou worden ben ik de frisse buitenlucht gaan opzoeken.

Een keer weggelopen bij een jonge vrouw in de Doublet. Ze had een tattoe op haar schouder met de naam van de gozer die zenuwachtig voor de deur en op gang liep te drempelen. Het is al lang geleden en waarschijnlijk verjaard, maar ik had eigenlijk ook naar de politie moeten lopen. Ze zat daar onder dwang, was er ingeluisd door haar loverboy. Dat soort begrippen werden toen nog niet gebruikt.

Tijdens een andere afspraak was ik al wel binnen maar ben naar buiten gegaan.
De dame zag er al minder fris uit dan op de afbeeldingen. In werkelijkheid had het veel weg van een gedrogeerd straathoertje.
Toen ik achter haar aan liep en zij een scheet liet waar mijn hond nog jaloers op zou worden ben ik de frisse buitenlucht gaan opzoeken.
Dat was alvast een opwarmertje voor de geile seks die je later zou krijgen.😅

Heel lang geleden, toen ik SM aan het ontdekken was ben ik ooit bij een NL meesteres binnen geweest In de geleenstraat. Eigenlijk had ik al aan het raam nee moeten zeggen en doorlopen. Maar ging toch naar binnen. Ze bleef naar doorzeuren om meer geld bij alles wat ze deed. Na vijf minuten was ik het zat en kleedde me aan en vertrok naar buiten. Ze zei niets maar als blikken konden doden.
Dit is zeker 20 jaar geleden, en ik zie haar nog steeds in de straat staan. Ze heeft volgens mij ieder pand wel gehad. En aan de verhalen op de diverse sites te lezen is er niets veranderd in haar werkwijze.......

Privehuis, drama voorstelrondje. Eerste dame was totaal ongeïnteresseerd, tweede dame begon te foeteren, omdat ze dacht dat ik haar naam verkeerd zei, derde dame kwam heel aardig over.

Ok, dan kies ik voor haar. Afgerekend voor de kamer met de gastvrouw en naar boven. Dame zei niks de trap op, terwijl ik het ijs probeerde te breken, maar goed, dat kan.

Op de kamer draaide ze helemaal als een blad om vergeleken met het voorstellen. Er kwam niks meer uit, behalve dan dat ze bedragen wilde zien die vele malen hoger lagen als de andere dames daar.

De klok werd heel opzichtig gezet en ze ging op bed zitten met een blik van: "doe even lekker zelf je wasje en daarna je ding, maar ik heb geen zin."

Het chagrijn droop er vanaf en in niks was ze het geld dat ze vroeg waard. Nog niet eens de helft van de andere dames daar.

Ik heb mijn spullen gepakt, bij de gastvrouw mijn beklag gedaan, kreeg netjes zonder problemen mijn geld terug en ben weggegaan.

Meestal is een date bij een privehuis prima tot heel goed. Dit was één van de zeer zeldzame gevallen dat het echt slecht was en de eerste en enige keer dat ik ben opgestapt.

Heel lang geleden, toen ik SM aan het ontdekken was ben ik ooit bij een NL meesteres binnen geweest In de geleenstraat. Eigenlijk had ik al aan het raam nee moeten zeggen en doorlopen. Maar ging toch naar binnen. Ze bleef naar doorzeuren om meer geld bij alles wat ze deed. Na vijf minuten was ik het zat en kleedde me aan en vertrok naar buiten. Ze zei niets maar als blikken konden doden.
Dit is zeker 20 jaar geleden, en ik zie haar nog steeds in de straat staan. Ze heeft volgens mij ieder pand wel gehad. En aan de verhalen op de diverse sites te lezen is er niets veranderd in haar werkwijze.......
De eerste paar woorden leken op het begin van een sprookje 🤔: maar dat werd het dus niet

Terug
Bovenaan Onderaan