Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wel [USER=55]@Motormaf[/USER] ,  met je recensie  ben je me bij deze  weer te snel af maar ik was Gisteren wel al aan de beurt , dus op dat vlak  scoor ik toch ook een puntje. Wat kan ik aan jou relaas nog toevoegen? alleen puur persoonlijke draai , Belle is inderdaad zo puur als maar kan zijn . Voor mij ook nog beter dan op de foto's  vooral haar gezichtje en die mooie mond . Superslank lichaam en een ongelooflijk  zachte huid . Ook wij hadden vooraf al wat communicatieve overeenkomst en dat bleek alleen maar beter tijdens de date . Drankje meegenomen en aftastend begonnen . Er gingen al wat kledingstukken richting  grond maar geen van ons twee was het eerste half uur naakt. Wij zijn er iets anders aan begonnen , Belle als eerste laten genieten van een massage waarbij haar mondje plots stil bleef , het enige wat er nog uitkwam was licht gekreun en de lieve woordjes dat ik Goede punten aan het scoren was. Er was wel nog iets maar dat blijft tussen ons. Toen ik eenmaal onderaan de rug gekomen was begon het kontje lekker mee te draaien en daarna gingen de resterende kledingstukken snel . Alleen haar stockings hield ze aan en dat vond ik wel tof . lekker opwindend is dat . Uiteindelijk zijn die toch uit gegaan  want door de intense vrijpartij begon het haar toch te warm te worden. Kan het niet ontkennen want stond ook al goed in het zweet. Belle geniet zelf ten volle van wat ze  doet  en steeds met die mooie ontwapende glimlach van haar. Heb haar zelf een beetje het iniatief gelaten in welke standjes  maar afwerken heb ik gevraagd  met haar handjes te doen . keihard klaargekomen na een goei anderhalfuur speelplezier. Was dan eigenlijk al tegen de klok aan  maar Belle vond het helemaal goed om samen nog te douchen en samen het pand te verlaten . Welja voor mij was dit ook GFE met hoofdletters. En als je een ritje van 2uur of meer voor haar moet doen kan ik goed aannemen dat je meer dan 2 uur boekt.

Bij deze is mijn goeie voornemen voor dit jaar "minstens 1x afspreken met Belle dit jaar " in vervulling gegaan.

Ik geloof echter niet dat het bij eentje zal blijven dit jaar. Bedankt Belle  je hebt er een bel(le)iever bij .:love::love::love:

Geniet verder van alles wat je doet.

Terug
Bovenaan Onderaan