Zoveel negatieve opmerkingen over haar?
Jammer, dus hierbij mijn ervaring:
Qua persoonlijkheid is ze no-nosense. Maar zo zijn haar vriendinnen die op hetzelfde adres werken ook. Kom terzake en behandel ze met respect en je krijgt een fantastische tijd.
Qua uiterlijk, is degelijk het meisje van het profiel. Natuurlijk zijn de foto's wel van haar beste kant. Toch best aantrekkelijk, petit figuur met een klein mooi kontje. Borsten zijn inderdaad aan de grote, maar helaas slappe kant.
Wat de seks zelf betreft ben ik toch tevreden vertrokken.
Ben gegaan voor 15 min/50 euro.
Geen idee wat die eerdere berichten zijn, maar seks zonder is +30 of +50 ? Ben het eerlijk vergeten.
Haar standaard service voor 15 min/50 euro is beperkter dan van haar collega's. Enkel een aangename pzc en 1 standje (hierover was ik in begin niet van op de hoogte).
Dus waren begonnen met missio (toen zei ze 1 standje). Maar ik gaf aan dat ik op die manier moeilijk kan komen, dus dan overgegaan naar doggy, waar ze helemaal niet moeilijk over deed.
Haar doggy nemen is de rede waarom ik toch nog eens zou teruggaan. Mooi klein kneetbaar kontje. Haar poesje spande ook zo hevig dat ze het moest openhouden.
Zelf met dat alles mocht ik toch hard en diep. En haar reactie maakte me enkel nog geiler.
En natuurlijk, gezien hoe petit alles is en hoe hevig we tekeer gingen was het condoom gebroken en ben ik lekker in haar gekomen.
Waar ze ook totaal niet moeilijk over deed. Keek er gewoon naar en had een reactie van "that's what happens when you fuck hard".
Mijn eindoordeel, al kom ik hiermee in herhaling. Kom terzake, behandel ze met respect en je zal het niet beklagen.
PS: doet ook anaal, indien mogelijk. Maar sinds ik het nauwelijks in haar vagina kreeg heeft ze dat helaas niet meer willen doen.