- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Penislengte
- 17 cm
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/bella-huda/
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag met Bella Huda / Arruda (gebruikt twee namen blijkbaar) afgesproken.
De communicatie verliep zeer vlot en snel. Eenmaal aangekomen, mocht ik direct naar binnen.
Ze ziet er vrouwelijk en aantrekkelijk uit, zoals op de foto's. Maar ze is wel vrij groot (minstens 1,80m).
Toen we begonnen leek ze in het begin wat terughoudend, maar ze kwam snel los. Ik heb haar gepijpt en genomen in verschillende posities. Haar penis is normaal van grootte, niet heel groot maar ook niet klein. Pijpen en intiem heeft ze bij mij niet gedaan, want daar had ik geen goesting in (ik denk wel dat ze dit zou doen). Uiteindelijk kwam ze klaar op haar lichaam en amai dat was een grote lading. Kussen doet ze ook zeer goed, ze heeft namelijk mooie volle lippen.
Achteraf nog wat gebabbeld en geknuffeld.
Algemeen was het een zeer fijne ervaring en ik zou zeker teruggaan.
PS: Ze blijft enkel tot maandag.
De communicatie verliep zeer vlot en snel. Eenmaal aangekomen, mocht ik direct naar binnen.
Ze ziet er vrouwelijk en aantrekkelijk uit, zoals op de foto's. Maar ze is wel vrij groot (minstens 1,80m).
Toen we begonnen leek ze in het begin wat terughoudend, maar ze kwam snel los. Ik heb haar gepijpt en genomen in verschillende posities. Haar penis is normaal van grootte, niet heel groot maar ook niet klein. Pijpen en intiem heeft ze bij mij niet gedaan, want daar had ik geen goesting in (ik denk wel dat ze dit zou doen). Uiteindelijk kwam ze klaar op haar lichaam en amai dat was een grote lading. Kussen doet ze ook zeer goed, ze heeft namelijk mooie volle lippen.
Achteraf nog wat gebabbeld en geknuffeld.
Algemeen was het een zeer fijne ervaring en ik zou zeker teruggaan.
PS: Ze blijft enkel tot maandag.