WHEM Bella (Gent)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben benieuwd wat het gaat worden morgen bij Lollebolle.
Zo'n mooi kind voor een spotprijs.
Maar je weet, als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het vaak niet waar ....
Tja….. net terug van Gent en nu even de tijd.
Adres vrij vlot gekregen via whatsapp, ergens in De buurt Rabot. Eens daartoe gekomen iets voor de afspraak aangebeld en na pas enkele minuten ging de deur open. Er stond een meisje , knappe verschijning met slipje en bh en ze stelde zich voor als Pauline. Ik vroeg naar Bella maar ze zei toen dat Bella er niet was.
Ik heb dit al op eens eerder gelezen dat iemand geboekt had en dat het dan dezelfde werkwijze was.
Misschien een nep profiel om zoveel mogelijk klanten naar daar te krijgen zeker ?
Enfin verslagje volgt dan maar bij Pauline Gent , daar kunnen jullie verder lezen.

Tja….. net terug van Gent en nu even de tijd.
Adres vrij vlot gekregen via whatsapp, ergens in De buurt Rabot. Eens daartoe gekomen iets voor de afspraak aangebeld en na pas enkele minuten ging de deur open. Er stond een meisje , knappe verschijning met slipje en bh en ze stelde zich voor als Pauline. Ik vroeg naar Bella maar ze zei toen dat Bella er niet was.
Ik heb dit al op eens eerder gelezen dat iemand geboekt had en dat het dan dezelfde werkwijze was.
Misschien een nep profiel om zoveel mogelijk klanten naar daar te krijgen zeker ?
Enfin verslagje volgt dan maar bij Pauline Gent , daar kunnen jullie verder lezen.
Het is Paulina jongens als je het verslag wil lezen

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan