Ruim een jaar geleden geloof ik alweer dat ik haar bezocht in het bekende hotel met de vogel in Wassenaar. Via de app afgesproken pzc met cim. (Ze bood toen geen anaal aan)
Bella is een leuke spontane meid, niet onknap maar zeker ook niet lelijk. Beetje mollig maar daar houd ik wel van.
Helaas kwam mijn kleine vriend niet door de grondige hygiëne-keuring, al is er voor zover ik weet niks mis mee en had ik ter plekke nog gedoucht en hem goed gewassen. Nu ja, zij oordeelde hem niet geschikt voor pzc en cim, dus dan maar een gewone pijpbeurt. Ze bood nog aan om voor hetzelfde bedrag als pzc ook even normaal te neuken, maar daar had ikzelf geen zin in. Ze betaalde het verschil wel gewoon terug.
Het pijpen was erg fijn en na een heerlijke pijpbeurt mocht ik over haar lekkere borsten spuiten. Al met al wel herhalingsgevaar als ze weer eens in de buurt is en nu ze weer anaal aanbiedt. Ik zal dan van tevoren wel nog even goed de eikel schrobben in de hoop dat hij dan wel door de keuring komt voor pzc en cim.