Mijn interesse voor Bella Star was gewekt door haar foto's en de goede recencies hier.
Zondag een appje gestuurd, uitgelegd dat ik een eind moest rijden naar Amstelveen en graag een afspraak voor maandag wilde maken.
Maandagochtend nog even bevestigd voordat ik in de auto stapte en onderweg was ik.
Gewapend met een bloemetje stond ik een ruim uur later voor de deur.
De deur zwaaide open en een prachtige kleine dame met alle rondingen op de juiste plaats liet me binnen.
Bella was blij verrast door mijn bloemetje, dat breekt toch altijd het ijs en komt de sfeer ten goede.
Eenmaal boven de financiën geregelt en mezelf opgefrist in de douche.
Weer op de kamer aangekomen eerst even heerlijk geknuffelt en haar mooie lijfje gestreeld.
Ze heeft een heel mooi koppie, met een prachtige glimlach en vrolijke oogjes.
Een mooie meid om naar te kijken gewoon.
Pijpen doet ze zalig en ze vond dat ik een lekkere harde pik had, waar ze gulzig aan zoog.
Vooral tussen haar gote borsten was supergeil, terwijl ze me aankeek met een big smile.
Na een tijdje wederzijds oraal verwennen, kwam er een condoom tevoorschijn en heeft ze me eerst cowgirl bereden.
Met mijn handen op haar zachte kont, reed ze de horizon tegemoet.
In de missionaris afgemaakt, terwijl ze lekker met haar klitje speelde, wat een mooi uitzicht.
Ze neukt echt heel lekker, haar kutje is strak en ze geniet er zichtbaar van.
Ik kon het niet lang meer ophouden en kwam klaar terwijl ze me aan bleef kijken.
Na een paar minuutjes uitrusten, weer even opfrissen en kreeg ik een heerlijke massage.
We hebben gezellig gekletst over van alles, in het Engels, Spaans en gebarentaal.
Ik moet toch echt een keer knap Spaans leren spreken, de leukste meiden zijn immers spaanstalig...
Na de massage draaide ik me om en zette Bella ongevraagd de tweede ronde in.
Ik heb me volledig aan haar over gegeven en niet veel later pijpte en trok ze me voor de tweede keer klaar.
Wat een lieve meid, ik zal haar zeker nog vaker bezoeken.
Hasta la proxima Bella!