- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6470346-bella
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik heb Bella bezocht. Ze zit met Tina en Nina op het bekende adres. Ik had haar geappt en kreeg meteen 2 video's zodat ik niet twijfelde of ze inderdaad Bella was. Bella ziet er in het echt net zo uit als op de foto's, hoewel deze geshopt zijn. Ik denk ook dat ze rond de 22 jaar is. Als ik haar vergelijk met Milana of Sandra en hun foto's, is Bella een beetje de kitten, en Milana of Sandra de door de wol geverfde streetcats. Ontvangst werd door haarzelf gedaan en ik kreeg meteen een kus op mijn mond. Ze is kleiner dan ik mij had voorgesteld, en ze heeft een heel lief gezichtje. Wat mij ook meteen opviel waren haar onregelmatige tanden. Op alle foto's heeft ze haar mond dicht. Op haar whatsapp profielfoto kun je dat een beetje zien als je het weet. Verder vond ik het niet storend. Ik had voor 45 minuten afgesproken zonder extra poespas. Ik had wel een extra 100 in mijn achterzak voor het geval, ik enthousiaster zou worden tijdens het bezoek. Wat ik fijn vond is dat ze meteen lief was, en contact maakte. Haar Engels is niet goed zoals maar als je langzaam praat en het op verschillende manieren duidelijk maakt snap ze het wel. We kwamen uiteindelijk niet om te praten. Handdoekje gehad voor de douche. Deze is gelukkig gerepareerd sinds mijn vorige bezoek. Toen ik uit de douche kwam zat zij in ondergoed op haar knieën op bed. Dat zag er mooi uit. Wat mij altijd opvalt is dat als vrouwen groter lijken als ze een seksuele uitstraling krijgen (beetje haar foto 2 en 7). Dat prachtige gemoed steeg mij tegemoet. Ik ging ertegen over zitten, en daarna elkaar zachtjes verkennen, met strelingen en kusjes. Ze ontweek mijn mond voor wat betreft tongzoenen. Haar boezem maakte veel goed, en uitgebreid geliefkoosd. Volgens mij zijn ze echt. Ben geen expert. Als ze op haar rug lag zag en voelde het er natuurlijk uit. Ze kreeg me op een sensuele manier heel snel al op sterkte. Voor het eerst deed iemand bij mij Russische massage. Heel zachtjes en zeer geschikt om dit te doen. Weer een beetje zoenen, maar ze ontweek wederom mijn mond. Bij de confrontatie ging haar mond toch open maar van tongzoenen was geen sprake. Pijpen ging rustig zonder condoom. Ik voelde goed de binnenkant van haar mond. Ik denk dan wel eens, mijn tong is kennelijk niet haar ding maar een ander uitsteeksel is geen probleem. Daarna heb ik haar op haar rug gelegd, en haar poesje verwend. Ze kreunde diep en bewoog natuurlijk mee. Voor mij is het dan altijd een vraag of dit genot of weerzin is. Afijn, ik vond haar lief en ik wist dat dit meer richting GFE zou gaan dan PSE, PPE, ... Ik wilde op dat moment ook wel de volgende stap maken. Dus condoom erom en heel rustig het ritme opgezocht. Ik ben misschien een beetje een saaie neuker, ik hoef geen wisselingen van standjes. Als het goed voelt gaan we gewoon op dezelfde voet door. Toen weer beetje zoenen, en haar mond ging wel open, maar het was een beetje suikerpot roeren. Het voelde wel intiem. Ze kreunde lekker en het was een aangename finish. Daarna ging ze meteen in de schoonmaakstand, terwijl ik nog wat gezellig samen wil na puffen. Ik zei meteen dat ik bij haar kwam in de douche, en dat werd toch ook weer een leuk samen zijn. Ze heeft mij van top tot teen gewassen, en ik haar. Daarna gingen we op de bank nog wat verder babbelen. Ik zei dat tongzoenen in haar profiel stond, ze verontschuldigde haar daarvoor, en zei dat het niet prettig vond ze maakte een draaiend gebaar met haar hand en mond. Ik vond 't geen punt. Daarna een paar omhelzingen, en nog wat kusjes op de mond, afscheid genomen. Toen ik naar buiten stapte botste ik tegen een andere wandelaar, maar die werd niet binnengelaten door Bella. Afijn, ik liep verder en ging wat eten.