WHEM Bella Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ooit een date mee gehad via Tinder, buiten wat gegeten en gedronken en daarna bij haar thuis uitgebreid gefeest maar voor mij niet voor herhaling vatbaar..

Was heel relaxed en aardig maar toch merkte ik dat ze op geld uit was. En indd, thuis aangekomen vroeg ze of ik haar een mazzel kon geven. Ik had veel dure boodschapjes gehaald en onze date betaald, kennelijk was het allemaal niet genoeg haha.

Zoals hierboven aangegeven, weinig vrouwelijks aan, althans zo ervaarde ik het. Wel een lekkere Dick maar jammer genoeg bleef tie niet constant stijf.

Ze lijkt niet heel vrouwelijk, omdat ze dat denk ik ook niet zo identificeert. Als je haar vraagt wat haar gender is, zal ze zeggen non-conforming. Dus een non-binair type die zo kan switchen tussen genders. Ze is dusdanig wel aan de hormonen. Maarja als je met dit soort types wilt afspreken en je wilt dat ze een werkende lul heeft, moet je dat wel van te voren zeggen zodat ze een pil kan slikken.

Ik heb hem ook weleens gesproken via Grindr ja. Zag er niet uit dus ik dacht ff lekker makkelijk voor als ik geen zin heb om te rukken.

Maar toen kwam dat diva €€ gedrag ineens naar boven. Heb hem kei hard uitlachen. Toen ik vroeg of ze buikvet aan t sparen is zodat dat in Istanbul in dr platte kont gespoten kan worden, was voor haar de druppel om me te blokken 😂

Wat een idioot

Die trof ik ook ol grindr. Afgesproken in den haag. Ik kan het beeld van Fredje020 bevestigen. Het is zeker geen knappe dame en ik voeg er aan toe botergeil. We hadden een cardate en den haag ken ik daar de plekjes wel. Het was wel ff wachten, maar in de afgesproken straat kwam ze met een fiets aan. Ik herkende haar niet meteen door haar haarkleur. We gingen mijn auto in naar een parkeerplaats aan het park. Het was wel te licht en ze doorbracht de test goed. Onderweg lekker aan pik getrokken me laten pijpen voor een groen stoplicht en op de parkeerplaats gingen we op de achterbank helemaal los. Heerlijke tieten heeft ze en best lenig met haar mollig lijf. 3 standjes gedaan, kutje stond goed open en de stoten werden op haar verzoek harder. Ze smeekte om volgepompt te worden en de neukgun schoot er behoorlijk diep in haar hongerige neukgrot.

Toch een fucking geil Cumgiving cardate mee gehad. Op de terug weg beviel haar gezelschap prima, ze kletst lekker de Engels is matig maar verstaanbaar en durft ook te hulp te vragen als ze een woord zoekt. Verder kwam ze lief en onderdanig over.. Als ze om € gaat vragen dan stopt het voor mij ook.

Cumgiver

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan