Er waren al een paar rode vlaggen vooraf, mij tijdens het gesprek werd het steeds duidelijker dame is fake. Deed er alles aan een fakecheck te ontlopen en uiteindelijk blokkeerde ze me.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe weet niet of de advertentie weg is, kan ook tijdelijk offline zijn want dat kan je op SJ niet zien.Buit is binnen, of ze lezen mee, want de advertentie is weg.
Ja je hebt gelijk had eigenlijk moeten schrijven is voor nu weg.Je weet niet of de advertentie weg is, kan ook tijdelijk offline zijn want dat kan je op SJ niet zien.
" Fakecheck is geen probleem."Deed er alles aan een fakecheck te ontlopen en uiteindelijk blokkeerde ze me.
Jaaaaaa CC, liet me even gaan.....???Orakeltje toch..lekker Skinny. Beter dan zo'n hangbuikzwijntje
In het echt ziet hij/zij er vast heel anders uit...Vind haar maar een vieze gratebaal.
Dank je wel cumcum voor je mailtje.Ik had haar gemaild dat het een oplichter was en dat ze op girlsreview stond ?
Waarom doe je dan geen fakecheck?Daar reageer ik graag op dat dat zeer zeker niet zo is.
GL met deze situatie!@Johnnny112
Dat doe ik wel maar dat doe ik niet te pas en te om pas wanneer iemand wil.
We spreken wat af, tarieven duidelijk en als je dan wil bellen doen we een fakecheck vlak voor de betaling.
Ik wil niet zeggen dat dat bij @Peters het geval was, aangezien ik geen idee heb wie het is of hoe dat is gelopen.