Beeldbellen, Tess, Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bijlagen

• Schermopname (101).png
    Schermopname (101).png
    5,2 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt:
@Peters, ok fake dan. Ik wordt door iemand benaderd dat ik op deze site sta als oplichter. Daar reageer ik graag op dat dat zeer zeker niet zo is. Maar ben ook zeker niet fake, ik heb geen idee wie je bent maar er is altijd een reden als ik iemand (tijdelijk) blokkeer. Stuur me gerust een berichtje, m'n nummer staat hier boven ;), om het op te helderen.

@Johnnny112
Dat doe ik wel maar dat doe ik niet te pas en te om pas wanneer iemand wil.
We spreken wat af, tarieven duidelijk en als je dan wil bellen doen we een fakecheck vlak voor de betaling.

Ik wil niet zeggen dat dat bij @Peters het geval was, aangezien ik geen idee heb wie het is of hoe dat is gelopen.
GL met deze situatie!

Ik denk dat het ontlopen van een fakecheck al verdacht is en dat een blokkade een misstand is en dus naar mijn mening terecht gemeld.

Even buiten het gegeven om of de dame verder bestaat, wellicht hardsttikke leuk/lief is en het wellicht een ongelukkige samenkomst van omstandigheden was hoe het geheel is gegaan. Misschien per ongeluk de blokkeerknop ingedrukt ?

Niks ongelukkige samenloop van omstandigheden of per ongeluk op de blokkeerknop gedrukt. Weet je hoeveel handelingen je moet verrichten alvorens je via WA iemand geblokkeerd hebt. 'Ze' is gewoon een grote oplichter en een manupilatieve gek.

Zijn er andere mensen met ofwel positieve ofwel negatieve ervaringen met Tess? Dan weten we het snel genoeg.
No offence Tess, maar dat je hier reageert is prima, maar dat zegt nog niets.
Hopelijk wordt het snel duidelijk.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan