Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Laat me beginnen met aangezien ik "redelijk" jong ben (40) als sinds me 17e naar DVP`s ga.

Ik zat vroeger in de bodybuilding wereld en een van mijn mentoren die natuurlijk toendertijd in zn 40ste was, zei als ik een x naar Thailand zou gaan voor P4P dat ik nooit meer iets anders zou willen.

Mijn Roots zijn Surinaams dus ik ben wel wat gewend p4p, Brazilie, Colombia etc.

En dus ben ik  op me ik geloof 22ste voor het eerst naar Thailand gegaan. En ik was verkocht.... Voor iemand die "niet" verliefd kon worden op dvp`s.

Was ik bij elke trip steeds verliefd, hahahaha.

De eerste x Thailand is en met name Patttaya is net als drugs, de eerste paar x is de high het beste wat je ooit gaat ervaren. Maar in Thailand kan het allemaal wat je fetish ook is, of zelfs als je wilt settlen met een vrouw die alles voor je doet, ipv vrouwen uit het Westen die altijd wat te lullen hebben.

Ik heb ook een extreme leuk groep vrienden gemaakt met dezelfde hobby die allemaal retired zijn of werken vanuit Thailand.

Terug naar wat je zei.

Ga een x als je kan voor P4P, 14 dagen naar Pattaya met een budget van 200 Euro per dag.

Gepijpt worden in een bar terwijl iedereen naar je kijkt ? Prima!

Into Ladyboys, No problem

Trios zijn saai waarom niet gelijk 4 meenemen :p

Verliefd worden en dan mee gaan naar het dorp waar ze vandaan komt en dat ze haar kinderen al getraind heeft om papa tegen je te zeggen.

Het kan allemaal in "Patts" Pattya/Thailand.

P.s: ST op Soi 6 stiekem ff een foto geschoten.

Terug
Bovenaan Onderaan