Toch heb ik, tussen 4 en 15 april, praktisch iedere avond, mijn plezier met een dame op kamer gehad. Ieder op zijn manier.
Ik vind de jacht altijd fijn. De vangst, de hoofdmaaltijd, is als het goed gaat, het hoogtepunt.
Ik drink geen alcohol. Ga dus geen bars binnen. Het straatleven is mijn speelterrein. Ik wandel tussen Nana en Soi 26. Pak dus de complete Soi 11 mee. Daar lopen momenteel veel Vietnamese vrouwen, en enkele Filippijnse (!). Freelancers dus. Ik vraag altijd of het geen "ladyboy" betreft: sommigen zijn niet als dusdanig te herkennen.
Heel weinig Thaise, veelal naar huis ivm Thais nieuwjaar. Wel aanwezig in "massage"huizen. Gewoon aanbellen, en de dames zich aan je laten voorstellen. Geen verplichting. Kun je geen keus maken, beleefd uitleggen dat je graag nog elders wil kijken voor je beslist. Deze huizen vind je in Soi 31, 33, 22, 24, 26. En waarschijnlijk nog wel meer.
Ik geef toe, ik maak kilometers, maar heb gewoon een behoorlijke conditie. En ben kieskeurig. Een avondvullend programma. Van pakweg 20:30 tot na middernacht. Of ik neem een dame van mijn strooptocht mee naar mijn hotel, of ik duik in zo'n huis met een dame naar keuze op kamer, voor een uur. Kosten tussen de 1500 en 3000 baht, maar, rond de 2000 is heel goed haalbaar.
Nu de Thaise nieuwjaarsviering voorbij is, zal het aanbod wel weer op peil gaan komen. Dit geldt ook voor de "massage"huizen.