Bangalijsten gaan rond in grote Telegram-groepen, OM staat machteloos https://www.nu.nl/binnenland/630983...ote-telegram-groepen-om-staat-machteloos.html
Ik heb ze ook gezien..
Ik heb ze ook gezien..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee nog niet.En nog wat weten te scoren?
Ja dus....dan maar misbruik van maken zeker?!? Hoe kansloos ben je dan, nooit jong geweest zeker. Alles moet maar achteloos op het internet gedonderd worden alsof het de normaalste zaak is. Als je een beetje geweten hebt, dan laat je dit links liggen. Ik vind het iig nergens op slaanAls je die films ziet,hoe dom kun je als meid zijn om alles te laten filmen met een lach en zelf ook aan het filmen bent,dan weet je dat de kans erin zit dat het vroeg of laat mis gaat.
En dan is het huilie huilie....
Ik weet niet waar je het over hebt...maar goed..jij ook niet volgens mijJa dus....dan maar misbruik van maken zeker
Nee, want alles met minderjarige is nooit ok.Er staan ook minderjarige tussen. Dat is dan ook maar okee?
Daar heb je gelijk in , als er met onwetendheid misbruik gemaakt word , mag dat gewoon bestraft worden idd.A...als een meisje een sexdate heeft met een jongen,en die filmt alles heimelijk dus zonder dat het meisje hier van op de hoogte is en zet het daarna op de Bangalijst....dan moeten ze hem daar flink voor straffen,welke straf moet een rechter maar bepalen.
B......als een meisje een sexdate heeft met een jongen en hij zet daarna haar naam en andere gevevens op de Bangalijst....Ook straffen.
Deze meiden kunnen hier niets aan doen..in het eerste geval omdat ze niet wist dat er gefilmt werd en in het tweede geval,had ze ook nooit kunnen vermoeden dat deze jongen(idioot) haar op je Bangalijst plaatst.
C....ik heb meer moeite met meisjes..die ik gezien heb in een film op Telegram,waarbij 2 meiden naakt op hun knieen zitten,volop te lachen en de ene meid filmt zelf ook, terwijl er 7 jongens in een kring om hun heen staan,en zich aftrekken en over de meiden heen spuiten. Waarbij 1 jongen het filmt
Dit waren Nederlandse jongeren want ze praten ABN.
De jongens zijn zo slim oom gezichtsbedekking te gebruiken,de meiden niet...
De meiden zijn toch niet helemaal achterlijk en kunnen toch met hun gezond verstand weten dat dit op een of andere manier op het internet terecht komt.
EN DAT HEEFT NIET MET HUN LEEFTIJD TE MAKEN,ZE ZIJN JONG EN WETEN NIET BETER...Kom op zeg...
In 1970 was vast een pak méér mogelijk... want geen online stalking!Kijk, contactgegevens on line zetten is note done. Echter: waar rook is, is vuur. Ze zullen er heus niet opgekomen zijn enkel en alleen omdat hun kuise jurkje, tot over de enkels, zo leuk stond. Bovendien leven we niet meer in 1970 hoor.
jaja het ALS komt weer om de hoek...als mijn tante een lul had gehad was het mijn oom....hou op zeg.Het zou je kind (jongen of meisje)