Je staat daar met een broek vol goesting en je weet, als je omkeert, dat het Mie De Vuyst gaat worden.
Dan ben je geneigd om het toch te proberen, zeker als je maar voor 70 of 80 euro afgesproken hebben.
Daar draait het deels om he Boontje. Ik kan daar wél aan weerstaan, als het moet. Maar het 'moet' niet, (LOL) omdat het (zoals je schrijft) maar over 70 of 80 euro gaat. Of soms maar 60 euro. Voor 150 of voor 200 euro zou ik met zekerheid omkeren.
Deze dvp's weten dat uit ondervinding en het posten van valse foto's levert hen nog altijd meer op dan echte foto's posten.
Dat is dus wat die ene Chinese dvp me onlangs opbiechtte he. Met haar echte foto's komt er niemand, en heeft zij niets. Met de hulp van drie nepprofielen en een resem foto's van onbereikbare knappe meisjes, komen daar hoe dan ook toch mannen op af. En ze lopen niet allemaal weg. Dus heeft ze inkomsten.
Die drie goeie contacten : is er daar nog een van actief WCSabine ?
Geen idee eigenlijk, want die meisjes zijn altijd na een zekere tijd weer weg, en dan worden die verkast naar een andere stad of een ander dorp. Mogelijk met een andere naam en een ander profiel. Misschien naar een ander land, wie weet. Maar concreet als antwoord: nee, ik zie daar geen enkele advertentie meer van staan.
Achter die Chineesjes zitten uiteraard netwerken.
Zodra een Chineesje te weinig opbrengt, wordt die verkast naar een andere locatie. In de meeste gevallen hebben die meisjes daar zelf nul komma nul beslissingsrecht in.
Ik had er, een goed jaar geleden, eens eentje via sms 'geboekt' die in een (klein onopvallend) hotelletje op een kamer ontving. Ik was iets te vroeg daar, en ik wachtte aan een buitentrap (brandtrap) zoals zij mij gevraagd had in de sms. Op dat moment kwam er een vorige klant buiten, die liep de trap af en zei: kom jij ook voor xxx? Ik zei, ja. Viel wel mee, zei hij, het is in kamer 6 dat ze ontvangt. Ik smste dus dat ik aan de trap stond. Geen antwoord meer. Paar extra smsjes, maar steeds geen antwoord meer. Toen kwam er een grote donkere wagen de parking opgereden. Van de trap kwam een Chinese man met het meisje in kwestie, dat een valies bij zich had. Zij moest in de wagen stappen. Meisje dus weg. Diezelfde avond zag ik toen wél dezelfde advertentie waarop ik gereageerd had, verschijnen op Redlights maar voor ontvangst in een andere stad.
Zeer merkwaardig vond ik, dat blijkbaar dat de vorige klant nog ontvangen werd, maar voor mij was er geen tijd meer. Ze moest verkassen. Spulletjes inpakken, want men was op weg om haar op te halen. Zij zal moeten klaar staan hebben Waarom niet nog snel een halfuurtje meepikken en nog rap een klantje (ik) doen? De Boss zal geen tijd gehad hebben. De klantvriendelijkheid droop er ook niet meteen af. Niemand gunde mij een blik of groette mij. Terwijl het mij onmogelijk leek dat zij niet zoudegeweten hebben wat ik daar kwam doen. Ik had een halfuurtje eerder nog smscontact met het meisje.
Ik ga er dus van uit dat die verhuis boven het hoofd van het meisje beslist is, en dat zij daar vooraf geen weet van had. Anders zou zij mij niet meer hebben laten langs komen. Ik trouwens ook bij enkele dates de vraag gesteld hoe lang het meisje daar nog bleef werken, en telkens was het antwoord dat zij dat niet wist. Gesprek per vertaalapp, welteverstaan.
Hieruit leer je als klant ook wel iets: voor de Chineesjes is de klant van geen tel. Enkel zijn centen. Je mag oplichten, dat brengt meer op. Reclameert de klant, dan zeg je sorry en je doet gewoon alsof dit allemaal normaal is.