Ik ga er dus van uit dat die verhuis boven het hoofd van het meisje beslist is, en dat zij daar vooraf geen weet van had. Anders zou zij mij niet meer hebben laten langs komen. Ik trouwens ook bij enkele dates de vraag gesteld hoe lang het meisje daar nog bleef werken, en telkens was het antwoord dat zij dat niet wist. Gesprek per vertaalapp, welteverstaan.
Ik wil hier een ander inzicht en een andere mogelijkheid met jou delen :
Vaak worden meisjes in dit soort kringen bijgestaan door iemand die hun berichten beantwoordt.
Terwijl de DVP ligt te pezen is die ene nog altijd bezig met SMS beantwoorden.
Ik heb dat één keer gezien 'live'.
Het was overduidelijk dat de berichten (waar ik naar verwees) niet van de DVP kwamen in kwestie. De babbel ging moeilijk..
En : een foutje in het scenario : de DVP nam me mee in de gewone kamers van de woning om te praten tegen die van 'het call center'.
Haar taak was het om alle SMS'en te beantwoorden, misschien het geld te ontvangen en bijhouden, de afspraken te plannen, mannen te lokken met beloften over wat ging gedaan worden en wat niet, beetje geile praat te sturen af en toe.. etc.
In jouw verhaal kan het dus best zo geweest zijn dat het call center meisje op een andere plaats zat, cq van thuis werkte, en dat net ZIJ niet op de hoogte was, op tijd, van de verhuis.
Ik heb al gemerkt dat ook die variatie mogelijk is. Dat hun call center medewerker (nou ja) van thuis werkt.
Die stuurt dan nog altijd de SMS'en met adres, hoe je binnen geraakt, welke bel, etc;..
Het meisje zelf ontvangt alleen de meest noodzakelijke sms'jes zoals de uren waarop er een klant komt.
Of er
PZC en vanalles is afgesproken wordt niet eens doorgegeven.
Maar het antwoord : 'Nee, die laatste niet meer want ze zijn hier om me te komen halen en me te verhuizen naar ergens anders' zit niet in hun standaard taalpakket en bij de standaardberichten die ze kunnen sturen.
Alles is zo georganiseerd tot redelijk in de puntjes naargelang de behoeften van de organisatie dat het me niet zou verbazen dat aan het meisje of de keuze wordt gelaten om haar berichten zelf te beheren (hogere marge op totaal) want ook dat heb ik al gezien in dezelfde kring. OF dat ze blijk geeft van dat niet aan te kunnen / niet te willen en dan krijgt ze haar eigen 'telefoniste' die dat overneemt.