- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vanavond mijn wandelschoenen aangedaan en op weg gegaan naar de Geleenstraat. Wat ben ik blij dat de rossebuurt van Den Haag weer open is, het is toch geweldig met die mooie kleuren en dames achter de ramen. Het was vanavond ook aardig druk met wandelaars, maar raad eens.. veel kijkers en daar zeuren de dames ook over. In het weekend zijn er voornamelijk mannen die wandelen en rondkijken. Maja terug naar mijn geweldige ervaring; ik was al een poosje niet bij Aysha naar binnen gegaan. Ze heeft een appetijtelijk lichaam, lekkere rondingen en mooi gezicht. Ze zit veel onder de tattoos en heeft tepelpiercings.
Ik ging achter haar heerlijke kontje aan naar haar kamer. Op haar kamer veel bij zitten praten en intussen voorbereiden voor een sekspartij met deze heerlijke dame. Cd ging erom en kreeg een verrukkelijke pijpbeurt met sopgeluiden. Lekker lang en diep. Als ik eraan denk heb ik weer zin in?
In missio mijn gang kunnen gaan en uiteindelijk overgegaan naar doggy. Ik werd er supergeil van het uitzicht. Langzaam mn snikkel in haar warme gleufje gestopt. Met haar gekreun en gekets loeihard gekomen in haar kutje mc. Cd werd netjes door haar verwijderd en we gingen allebei opfrissen.
Afscheidgenomen van deze schatje. Ik kom vaker terug!
Ik ging achter haar heerlijke kontje aan naar haar kamer. Op haar kamer veel bij zitten praten en intussen voorbereiden voor een sekspartij met deze heerlijke dame. Cd ging erom en kreeg een verrukkelijke pijpbeurt met sopgeluiden. Lekker lang en diep. Als ik eraan denk heb ik weer zin in?
In missio mijn gang kunnen gaan en uiteindelijk overgegaan naar doggy. Ik werd er supergeil van het uitzicht. Langzaam mn snikkel in haar warme gleufje gestopt. Met haar gekreun en gekets loeihard gekomen in haar kutje mc. Cd werd netjes door haar verwijderd en we gingen allebei opfrissen.
Afscheidgenomen van deze schatje. Ik kom vaker terug!