Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Normaal
Gister afgesproken app contact snel en kort via booker denk ik. Eerst naar overkant straat gestuurd en daarna andere kant denk om te checken of ik het ben.. dame is van de foto's. Appartement lekker donker en nog een dame aanwezig. Na douchen lekker liggen en bj deed ze erg goed ze heeft een prachtig koppie en is erg lief. Ze blijft een maand zei ze.. naar alles prima en doggy is heerlijk uitzicht als je van grote billen houdt Na afloop nog massage en beetje kletsen en toen was de tijd om.. enige minpuntje dat zoenen extra koste
Gister afgesproken app contact snel en kort via booker denk ik. Eerst naar overkant straat gestuurd en daarna andere kant denk om te checken of ik het ben.. dame is van de foto's. Appartement lekker donker en nog een dame aanwezig. Na douchen lekker liggen en bj deed ze erg goed ze heeft een prachtig koppie en is erg lief. Ze blijft een maand zei ze.. naar alles prima en doggy is heerlijk uitzicht als je van grote billen houdt
Na afloop nog massage en beetje kletsen en toen was de tijd om.. enige minpuntje dat zoenen extra koste