- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-pijp-en-bef-date-gezocht_8243820
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Aantal weken terug bij Ayana geweest. Contact was eenvoudig te maken alleen vrij omslachtig. Het duurde lang voor je reactie had soms wat verder geen probleem is voor mij. Bij aankomst een net ontvangst in een appartementje. Bed is wel redelijk klein/laag dus dat is een minpuntje. Eenmaal na het financiële gedeelte begonnen met zoenen strelen alvorens ze begon te pijpen. Dit kan ze wel alleen een beetje te rustig voor mijn smaak. Het beffen daarentegen is wel echt een tegenvaller.. Bijna alles is te gevoelig en ze lijkt er ook niet echt van te genieten. Daarnaast komt ze tijdens het beffen ook vrij dromerig over alsof ze wil gaan slapen. Dit is iets wat ik bijna nooit ervaar. Nouja goed verder wel lekker gepijpt en gekomen alleen mis toch een beetje die vonk. Mocht je houden van een rustige sloppy blowjob moet je zeker eens langsgaan. Zo niet sla vooral over! PS: ze heeft nu een 06 nummer bij haar advertentie staan.