Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dat is waar, maar ik herinner mij ook nog jouw jeugdige leeftijd in combinatie met een topdate en heerlijke seks. Ella uit Harelbeke (die nu ook gestopt is) was ook zo'n toppertje, net als u! Mooie tijden!

Axelle ben ik één keer bij geweest. Een mooi meisje herinner ik mij. We kleedden ons uit en ze deed teken dat ik naast haar mocht gaan liggen. We begonnen eerst te babbelen, maar vreemd genoeg deed ze geen enkele move: geen aanraking, geen kus, geen streling,.. niks! Na een paar minuten babbelen hadden we elkaar nog niet aangeraakt. Het werd een beetje ongemakkelijk en ik 'durfde' haar ook niet direct meer aan te raken. De babbel was best gezellig en persoonlijk maar ja: ik was daar niet alleen voor een aangenaam gesprekje. Uiteindelijk deed ik mijn 'move' en begon haar te zoenen op haar buikje. Dan zei ze: 'Oei, is daar nog tijd voor? Het halfuur is bijna om.' Tja... ik liet mijn ontgoocheling blijken en vervolgens gaf ze toe: 'Ok, je hebt nog wel een paar m minuten - kan je snel zijn?' Ik dan maar snel erop, erin en erover ;-) Dus geen topervaring, voelde mij een beetje bekocht. Natuurlijk deels mijn eigen fout, ik had maar sneller moeten durven toetasten.

Terug
Bovenaan Onderaan