Na lang proberen eindelijk deze dame getroffen. Reageerde steevast niet op whatsapp berichten totdat ik duidelijk vertelde dat ik voor een uur wilde blijven met extra's en 250 euro in me zak had. Reageerde vlot en duidelijk, althans haar boeker, want bij aankomst sprak ze geen woord Nederlands.
Advertentie geeft aan dat ze Oost Europees is. Bij aankomst blijkt ze toch echt Zuid Amerikaans is.
Helaas niet de dame van de foto's. Klein van stuk, ziet er best aardig uit maar absoluut niet die prijs waard.
Ik gaf aan dat ze niet de dame van de foto's is. Ze probeerde me nog te verleiden door aan me te zitten en haar japon uit te doen.
Schrok me helemaal lam dame heeft een enorm litteken vanaf haar oksel tot aan haar navel die helemaal ingevallen is.
Meteen weg gegaan.
Afrader, niet de dame van de foto's en niet de centen waard.
Advertentie geeft aan dat ze Oost Europees is. Bij aankomst blijkt ze toch echt Zuid Amerikaans is.
Helaas niet de dame van de foto's. Klein van stuk, ziet er best aardig uit maar absoluut niet die prijs waard.
Ik gaf aan dat ze niet de dame van de foto's is. Ze probeerde me nog te verleiden door aan me te zitten en haar japon uit te doen.
Schrok me helemaal lam dame heeft een enorm litteken vanaf haar oksel tot aan haar navel die helemaal ingevallen is.
Meteen weg gegaan.
Afrader, niet de dame van de foto's en niet de centen waard.
Sweet babe New
I’ m Athena, 24 years old girl who likes to enjoy life and sex to the fullest.i am eager to experience new things every day, expand my limits and sexual experience,I...
www.kinky.nl