Recensie Athéna - Anna Berry Brussel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Privatebruno

Newbie
2
16/09/23
3
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://annaberry.be/model/athena-2/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo allemaal,

Ik kon geen recensie vinden over Athéna bij Anna Berry (ook niet bij de vrienden van Youppie trouwens)... behalve als ze elders zou gewerkt hebben onder een andere naam? Dus bij deze, tot uw dienst 😉

Omdat het een drukke week op het werk was en ik een vrij plekje in mijn agenda had, ben ik naar Anna Berry gegaan voor een trantrische sessie.
Het was mijn eerste ervaring in dit salon en ik moet zeggen dat ik er na mijn keuze voor Athéna geen spijt van heb.

Twee dingen maakten de keuze voor haar, namelijk haar foto's 🤤 en het feit dat ze Nederlands spreekt… een rariteit in de brusselse salons moet ik zeggen. Mijn Frans is dan wel goed, maar toch... het is altijd makkelijker om in je eigen taal een gevoel op te bouwen toch? 😉

Nu, over de show...leuke straat, leuk huis, proper vanbinnen en propere badkamer...zonder super luxueus te zijn.

Wat Athéna betreft, het is een prachtig mooie meid met een heel mooi gezicht en bovendien hadden we vrij snel een klik... wat zijn weerslag had op de massage natuurlijk. We deelden een heerlijk uur samen.

Hoewel het de allereerste keer was dat we elkaar ontmoetten, denk ik dat ik er geen probleem mee zou hebben om haar uit te nodigen voor een langere avond op restaurant. Volgens mij kan ze net zo goed de stoute tantrische masseuse zijn als een gedistingeerde jonge vrouw.

Herhalingsgevaar 100%. ✅

Ziezo, Athena, als je dit leest…. Dank je voor de leuke namiddag! 😘

Bruno

Ziet er (op foto alleszins) idd een prachtig mooie meid uit. De prijs in de meeste Brusselse salons is echter iets dat me steeds weer tegenhoud. Als het dan ook nog eens niet goed is dan is dat wel zuur. Maar in dit geval... zeer verleidelijk. Merci voor de recensie

Ik werk jammer genoeg niet meer in de buurt van Anne Berry. (Wel een goede zaak voor de portemonnee) al de dames zijn er eigenlijk knap en vriendelijk. Soms een klik en soms niet. Maar zelfs zonder klik altijd top service

Hallo allemaal,

Ik kon geen recensie vinden over Athéna bij Anna Berry (ook niet bij de vrienden van Youppie trouwens)... behalve als ze elders zou gewerkt hebben onder een andere naam? Dus bij deze, tot uw dienst 😉

Omdat het een drukke week op het werk was en ik een vrij plekje in mijn agenda had, ben ik naar Anna Berry gegaan voor een trantrische sessie.
Het was mijn eerste ervaring in dit salon en ik moet zeggen dat ik er na mijn keuze voor Athéna geen spijt van heb.

Twee dingen maakten de keuze voor haar, namelijk haar foto's 🤤 en het feit dat ze Nederlands spreekt… een rariteit in de brusselse salons moet ik zeggen. Mijn Frans is dan wel goed, maar toch... het is altijd makkelijker om in je eigen taal een gevoel op te bouwen toch? 😉

Nu, over de show...leuke straat, leuk huis, proper vanbinnen en propere badkamer...zonder super luxueus te zijn.

Wat Athéna betreft, het is een prachtig mooie meid met een heel mooi gezicht en bovendien hadden we vrij snel een klik... wat zijn weerslag had op de massage natuurlijk. We deelden een heerlijk uur samen.

Hoewel het de allereerste keer was dat we elkaar ontmoetten, denk ik dat ik er geen probleem mee zou hebben om haar uit te nodigen voor een langere avond op restaurant. Volgens mij kan ze net zo goed de stoute tantrische masseuse zijn als een gedistingeerde jonge vrouw.

Herhalingsgevaar 100%. ✅

Ziezo, Athena, als je dit leest…. Dank je voor de leuke namiddag! 😘

Bruno
Heel mooi verhaal Bruno, bedankt.
Wel een pittig dure service vind ik. In alle Thaise salons wordt dit aangeboden voor € 100.

Terug
Bovenaan Onderaan