Recensie AsianKitty, Dilsen 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hello_yonk

Newbie
2
27/01/24
0
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/asiankitty.html
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Toch maar eens een Aziatische geprobeerd... helaas! 1 uur all in 250 euro. Afspraak gaat snel, met wat achteraf blijkt haar veel oudere lompe man. Ontvangst boven de gesloten Delhaize in Dilsen. Na betaling en afspraak wat kan en mag naar een kamer gebracht. Dan komt hele kleine Kitty binnen... en dan kan niets meer... tongen wil ze niet, mijn tong is te groot, pijpen gaat nergens over, is meer lolly likken, en neuken doet pijn want ik ben te groot, terwijl ik toch echt heb aangegeven dat ik groot geschapen ben. Beffen nee... vingeren nee... nee nee nee 🥵

Wat een desceptie. Die meid is totaal niet meegaand of bezig met jou, niets kan of mag en alles is au au au. Dus er maar mee gestopt na 30 minuten.

Bij terugvragen deel van het geld werd de kleine vrachtwagenchauffeur wel heel erg agressief, tis dat ik 1.90 ben dat ik zonder kleerscheuren buiten ben gekomen. Maar ik heb het er maar bij laten zitten wat teruggave betreft.

Samenvattend: WEGBLIJVEN !!!!!
 
Toch maar eens een Aziatische geprobeerd... helaas! 1 uur all in 250 euro. Afspraak gaat snel, met wat achteraf blijkt haar veel oudere lompe man. Ontvangst boven de gesloten Delhaize in Dilsen.
Nog even plaatsnaam in titel erbij?
 
Terug
Bovenaan Onderaan