Terug van Aruba, prachtig eiland en veel ontspannings mogelijkheden, met veel vrouwelijk schoon....
In het kort, appartement geboekt, kleine 10 minuten lopen naar Palm Beach, heel goed te doen. Eigen zwembad bij het Appartement.
Redelijk wat avontuurtjes gedaan, behalve op Palm Beach kun je ook goed aan je trekken komen op de andere stranden, c.q. boulevards.
Bij een vaar en snorkel dagje op een piratenschip wat contact gelegd met ik dacht moeder en dochter uit Colombia, ik dacht gooi een aasje uit, wie weet vang ik twee visjes... Communicatie niet al te makkelijk, de jongste was bezig met cursus Engels en "mam" sprak alleen Portugees en Spaans.... uiteindelijk bleken ze gewoon goede vriendinnen, maar toch een afspraakje op hun hotel terras gescoord, helaas verder geen klik. Jammer, waren echte stunners, hadden veel interesse van de overige varende mannen...
Als je de tijd neemt, vooral in de wat latere uren in de avond is er best veel te neuken te scoren langs de boulevard, in de hotelbars maar ook op het strand zelf is wel te scoren.
Uiteindelijk 2 keer met een blonde Amerikaanse, uit Miami, en uit Minnepolis op dr hotel kamers een avondje elkaar uitvoerig verwend, kosten waren enkele drankjes op het terras.
Op een dag naar Oranje stad downtown geweest, als je met de locale bewoners aan de praat komt ben je gauw op de hoogte wat het nachtleven zoal te bieden heeft. Ook hier kun je best meiden treffen voor een avontuurtje, met name in de locale barretjes achter het centrale busstation is het makkelijk scoren.
Hier dan een leuke sportieve meid uit het plaatsje zelf vermaakt. Ze lusten dr wel pap van hier, komt vast door het warme temperament van de bevolking. De vonken vlogen er vanaf, ik werd compleet leeg gezogen, was door mijn energie heen...
Verder een middagje naar San Nicolas geweest, naast wat armoediger dan rest van het eiland, de meest prachtige muurschilderingen. Echte kunstwerken.
Maar daarvoor was ik er niet echt heen. Achter het bus station vind je hier een 4 tal straten, enkele kleine zijstraatjes. Ook veel barretjes. Wat rondgewandeld ondanks de hitte, een dikke 35 °C maar gevoeld eerder tegen de 45°C. Er was dan ook maar een matige bezetting van de Girls in de deur openingen...
Wat er wel stond maakte het best lastig een keuze te maken uit het vele zeer aantrekkelijke aanbod. Wat contacten, praatjes proberen te maken, gelukkig spreken een enkeling wat Engels, rest is voornamelijk Spaans en of Portugees sprekend, komen stuk voor stuk uit Colombia naar het schijnt. Waren er hier ook in ons land maar meer van deze goodlooking Girls, zouden velen zich veel meer naar o.a de Doublet begeven voor een ontspannende ervaring....
Naar horen zeggen zijn de Venezuelase Girls hoofdzakelijk rond Aruba Noord vinden, daar hier het grote geld te scoren valt bij o.a. de vele Amerikaanse toeristen.
Uiteindelijk bij een Columbiaanse schone naar binnen geweest, volgens een paar locals ter plekke een echte "Barbie"....
Hier een uurtje binnen geweest, gelukkig had ze lekkere koele kamer, airco.
Julietta noemde ze zich, deed uitermate dr best, nog voor ik uitgekleed waswerd er al uitvoerig gezoend, vol op de mond. Na uitgekleed te zijn eerst tot top tot teen gemasseerd waarbij geen plekje wordt gemist, ik kom dan ook al aardig op stoom, pijpen doet ze diepthroath, zoals ik zelden heb meegemaakt. Ze laat zich lekker beffen waarbij ze ook nogal flink heftig hijgend en schokkend klaarligt.
Nu eens wat 69en, toch een van mijn favoriete verwen momenten, ook hier lukt het me nog in te houden terwijl zij nog een keer komt, ze smaakt overigens wat zoutig aan. Verder neuken we nog een 4 tal standjes tot ik het niet meer houd....
Voor uurtje rekende ze 100 Florijn, maar kon met 80US$ voldoen.
Nadien kwamen we nog wat aan de klets, in redelijk Engels, toen ze begreep dat ik uit NL kwam wilde ze graag dr telefoon nr uitwisselen, want ze is van plan dit najaar ook naar NL te komen en in de hotels haar diensten aan te bieden, voornamelijk vanwege de betere verdiensten. En zoekt nog iemand die dr op weg kan helpen en een langere verblijfplaats zou kunnen regelen.
Wel heb wel haar nr opgeslagen, maar op safe gegaan, en niet mijn eigen nr gegeven... ik hou me hier verre van... mischien dat iemand anders....
Ik was eerder bijna met 2 zusjes gegaan, uurtje met z'n beide wilden ze voor $ 150 wel compleet alles doen, iets weerhield me hiervan, achteraf had ik het gewoon moeten doen natuurlijk.
Je kunt de straatjes trouwens goed cruisen met de auto, enkele dames gingen op deze wijze mee op avontuur....
Een paar leuke ervaringen op een schitterend eiland.
Denk dat ik nog wel keer ga, maar dan eind februari als het daar carnaval is....