- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 40
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Weinig volk in de doub en ook weinig dames ? geen recensies kunnen vinden maar de gok gewaagd en bij 5 k1 naar binnen. Lachte lief en had een spannend setje aan. Helaas naam niet gevraagd, excuses. Wilde eerst beffen dan pmc en 2 posities 40 euries afgesproken. Wilde ook tz maar deed ze niet aan. Spreekt niet heel goed engels, maar ja daar kom ik niet voor. Topje hield ze aan maar vrij kleine borstjes. Beffen was een drama trok steeds haar lichaam weg had het idee dat ze er niet van kon genieten, ze heeft wel een heerlijk poesje met uitpuilende lipjes. Maar toch snel overgegaan op bj, deed ze heerlijk en diep waarbij ik bijna finishde ? dus over naar on top, werkte goed ritmisch mee, had wel iets teveel gel gebruikt of ze is een beetje opgerekt voelde in ieder geval niet strak aan, maar kan ook aan mij liggen ? daarna heerlijk doorgepompt en gefinished in doggy waarbij ik continue haar sterretje zag bewegen ? Toch nog met een heerlijk gevoel naar buiten Misschien nog 1x terug om te vragen wat er nog meer mogelijk is, maar ik denk dat het bij 1x blijft. Zal ook haar naam vragen dan... of als iemand haar naam weet pas ik de titel aan.
Laatst bewerkt door een moderator: