Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Arina heb ik vaker voorbij zien komen maar haar looks deden me weinig tot niks en ik sloeg er gewoon niet op aan. Maar ik heb inmiddels ervaren dat uiterlijk niks zegt over de service. Bovenstaande toprecensies triggerden mij om Arina zelf te ervaren. Vlot contact gemaakt via de app en een afspraak was snel ingepland. Morgen zou ze naar huis vertrekken dus gelijk maar voor vandaag afgesproken. Volgens mij appte ik niet direct met Arina aangezien zij bij aankomst geen enkel woord Engels beheerst en via een vertaalapp communiceert.

Ze ontvangt op een voor mij nieuwe locatie in Amersfoort vlak in de buurt waar ik tientallen keren bij verschillende dames uit mijn top 10 op bezoek ben geweest. Eerste indruk over Arina: identiek als op haar foto's, vriendelijk, sympathiek maar met een taalbarriere. Maar gelijk afgerekend, handjes gewassen en aan de slag. Staand elkaar aftasten waarbij ondanks mijn uitmuntende tongzoenvaardigheid ik haar wel koeltjes vond reageren. Zoenen vond ik geremd bij haar met kleine kusjes en een klein tongetje wat af en toe eruit kwam; lekker nat diep intens passioneel tongen zat er niet in. Haar snel op bed gelegd om beide gaatjes te likken wat ze prettig vond naar mijn gevoel. Daarna haar naar de vloer gewezen waarna ze me gehurkt ging pijpen waarbij ik haar hoofd mocht vasthouden en haar mondje mocht neuken. Haar pijptechniek was voldoende; niet sloppy deepthroat zoals ik wil maar het kon er mee door. Vervolgens condoom erbij gepakt en ik staand naast het bed en zij doggy op bed haar genomen waarbij ze zachtjes kreunde en ik mijn ding gewoon mocht doen. Na een tijdje nog een standje cowgirl wat ze niet lang volhield om daarna door haar ballenlikkend en zuigend de hele lading in haar mond te spuiten. Na een paar doekjes gelijk maar opgestaan, afspoelen in de badkamer, snel kleren aan, kusje en gauw weer de benen genomen.

De date met Arina vond ik niet slecht maar ook niet echt spetterend. Ik vond het een doorsnee milf ervaring. Misschien ben ik iets te veeleisend of verwend maar persoonlijk heb ik veel betere geilere ongeremde zweterige stomende passionele ervaringen meegemaakt. Weer een ervaring erbij, snel maar vergeten en op naar een nieuw avontuurtje.

Terug
Bovenaan Onderaan