Recensie Ariana, Leeuwarden 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gerrit62

Wandelaar
30
18/01/23
12
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3286797-ariana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een paar weken geleden kennis mogen maken met deze zeer mooi en zeer slanke en kleine jongedame van ( zoals de advertentie toen vermelde 22 jaar)

Maar het was een ontmoeting die geen vervolg zal hebben.

Ze was wel schoon en vriendelijk maar ze bleef maar aandringen op een trio met haar vriendin , ik heb meer dan 6 x nee gezegd maar dat wilde ze niet echt begrijpen.
Die vriendin bleek later verstopt te zitten in de douche op nog geen 2 meter afstand van het bed, Ze kwam uit de douche op het moment dat ik net klaar was met de Adriana. dat gaf een zeer onaangenaam gevoel, al min alarmbellen gingen rinkelen.!

De lengte in de advertentie klopt van geen kant , ze was kleiner dan mij en ik ben al niet groot.

zat tegenover Postplaza in een Cityrooms appartement, Moest 100 euro bijbetalen voor een trio. En toen ik haar vriendin zag die door haar beschreven werd als zeer aantrekkelijk, was ik blij dat ik niet voor een trio ben gegaan. De dame waarmee ik afgesproken had paste wel 2x in die vriendin. Het was anders geweest als ze beiden hetzelfde figuur hadden gehad. Ze vroeg €150 extra voor een trio

Maar mijn gevoel van onveiligheid had de overhand dus dat ging niet door

Laatst bewerkt:
Grappig? nou verre dan dat! En als ik je moet uitleggen waarom mijn alarmbellen gingen rinkelen dan heb jij waarschijnlijk nog nooit zo'n situatie meegemaakt

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan