Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAh okay! Nice!Ontvangt samen met
nagenoeg zelfde meegemaakt. Afspreken prima, daarna voor niets komen opdraven. KinderachtigBijna EM. Na 30 minuten wachten ben ik vertrokken.
Maken van de afspraak via WhatsApp ging vlot.
Is ze nou zo slank als de foto's doen vermoeden of toch niet? Zag op haar Whatsapp status beelden voorbij komen dat ik dacht..."Das 2x zoveel".Vandaag haar geappt ondanks dat ik las dat je voor niets gaat. Kreeg antwoord en .. ja ik moest even wachten toen ik er was maar heb dus 35 minuten met haar doorgebracht. Is absoluut meisje van de foto'.s. Afrekenen, douchen en toen lag ze al in haar slipje. Pijpen oke, B cup kan je vergeten is een kleine.A. mocht ze niet likken of zuigen. Heerlijk klein strak kutje. 69, missio en doggy gedaan. Al met al mijn smaak, maar blijft bij een 7. Miste.het enthousiastme.
Precies dát(Hoewel, bij een advertentie die al zó lang geen update meer heeft gehad verwacht ik al niet meer dat de dame nog actief in het land is.)
Worden de pagina's dan niet op termijn verwijderd door Kinky.nl of blijven die gewoon oneindig online totdat de adverteerder het zelf verwijderd?Precies dát
Maar...er zijn meer bookers die op deze wijze werken hoor, tis sowieso een wespennest