Recensie Aria, Maastricht (vh Rotterdam) 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geilegerrie

Vaste klant
117
01/01/24
73
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8512910-aria
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
In de zoektocht naar een dame en mijn zwak voor Aziatische dames toch deze maar eens bezocht. Whatsapp contact ging vlot en ze ontvangt in de wijk Feijenoord. Voor de verandering was het wel de dame van de foto's al had ik daar expliciet om gevraagd van tevoren. Uiteraard foto's wel gefotoshopped en ik schat haar midden 40 ipv midden 30. Desalniettemin heel vriendelijke verschijning met vriendelijke maan oogjes. Bij het gedag zeggen een zoen, en kon in ieder geval bevestigen dat ze rookte. Ook geen gebruik van (tong)zoenen gemaakt.

Het is een heel vriendelijke dame die in een aftands appartment ontving. Wat op viel was dat het er wel schoon is, maar 2 eenspersoonsbedden die uit elkaar stonden zorgden er niet erg voor dat het relaxt was. Ze zit daar overigens alleen en spreekt geen Engels. Het is wel een schone dame - handjes en de rest van de onderkanten aan beiden zijden schoongemaakt. Het pzc gedeelte werd enthousiast ontvangen. Nam alles goed onder handen en deed het diep en na beetje doggy (mc) afgemaakt door in haar mond klaar te komen. Ze slikte het zowaar braaf door...Achteraf extra blij dat ik niet van zoenen gebruik gemaakt heb :) . Ik kreeg de indruk dat het ook mogelijk was om daar even kort te douchen.

Voor mij echter geen herhalingsgevaar, aardig vrouwtje, maar qua figuur wel wat doorgezakt allemaal en had beter mn geld bij een andere dame kunnen besteden. Minnetje voor de ontvangstruimte en haar figuur, wel plusje voor de inzet en enthousiasme. Uiteindelijk voor mij 2 sterren, meer omdat het niet de voldoening gaf die ik hoopte te krijgen, maar slecht is ze zeker niet.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8512910-aria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze week in Maastricht geweest.
Ze ontvangt in complex in de Dalen-buurt.
Berichtje gestuurd, meteen reactie en kon snel langskomen. Alleen straat doorgekregen en bij aankomst huisnummer.
Niet aanbellen, maar berichtje sturen als je voor de deur staat ivm buren?
Ik had het idee. omdat alles erg stilletjes moest. er meer mensen in het appartement waren.
Enthousiaste ontvangst met kussen friemelen etc, maar helaas alleen chinees sprekend.
Via de vertaal app vragen hoe lang en meteen afrekenen.
Even douchen en daarna aan de slag. PZC, 69, etc. Dacht dat ze nog haar slipje aanhad maar vette tattoo op onderbuik.
Beetje anaal vingeren mocht wel, maar vaginaal hield ze beetje tegen.
Daarna jasje erom en intiem. Ze is beetje eng, want ze had beetje moeite met diepgaan. Daaran thoathfuck, maar ze moest afkloppen. Was te veel.
Uiteindelijk CIM, maar meteen zakdoekje uitspugen en mond spoelen, met natte doekjes afpoetsen en nog massage (verstond ze wel) maar stelde niet veel voor.
Dus geen "Gepassioneerd masseren" zoals de ad belooft.
Na afloop wassen aan wasbak, douche zat er niet meer in.
Herhaling? Denk het niet, wel enthousiaste dame, maar door 0 communicatie of via app geen echte communicatie mogelijk.
Ze verwachtte tot eerste week september in Maastricht te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan