Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tijdens mijn werkbezoek in de buurt van Mönchengladbach deze prachtige Hongaarse Milf weer eens bezocht. Het was alweer tijdje geleden dat ik haar voor het laatst bezocht had.  Bij binnenkomst ontving ze mij in een sexy jurkje en kreeg een diepe tongzoen. Na de financiële afhandeling. Kon ik niet meer wachten . En ik greep mee naar haar fluit en begon haar gewillig te vingeren. Ondertussen had ze mijn anaconda ook al uit mijn broek getoverd. En ze kleedde mij ondertussen uit. Na het was ritueel dwong ik haar voormij te knielen. Waarna ze gretig mijn neukpaal in haar mondje nam. Waar ze flink aan begon te zuigen zc. Wat deed ze dat heerlijk deepthorat met veel draai bewegingen . Zonder haar handen erbij te gebruiken. Daarna zijn in standje 69 op bed belandt. Ik likte haar zo goed..dat ze daarna heftig klaar kwam. Daarna deed ze de Gummi er omheen. En ze kwam bovenop mij zitten. Daarna tilde ik haar op zodat mijn neukpaal nog dieper in haar poesje ging. En ik ging er flink op los. En weer kwam ze hunkerend klaar. Ik zette haar op de grond. Ze trok de Gummi er vanaf. En zei ich wollte deine geile Saft habe. En ze pijpte me helemaal leeg. Tot de laatste druppel uit mijn knuppel. Daarna waren we ff uitgeput. En daarna ff een kleine pauze gehouden. En voor de 2e Ronde gegaan. Dat werd weer een heftige vrijpartij . En daarna ook weer op het laatst zoog ze mijn anaconda voor de 2e x helemaal leeg. Tot laatste druppel uit mijn knuppel. Het waren weer 2 Geile uurtjes met Arabella. Deze Hongaarse dame spreekt vloeiend Duits. Je zou eerder denken dat het een deutsche ist. Ik hoop haar weer eens snel te bezoeken als ik in de buurt ben.

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Terug
Bovenaan Onderaan