Recensie Anzu - Etoile 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nathandrawer

Wandelaar
82
28/09/21
82
22
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.y-etoile.jp/pc/profile.php?id=anzu
Totale kosten (in euro)
83000 yen (ongeveer 525 euro)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Anzu is mijn meest favoriete meid in Yoshiwara. Zo begin ik mijn review.
Zoals ik aangeef in mijn recensies probeer ik altijd Engels met de meiden te praten om te peilen hoeveel Engels ze kunnen.
Anzu kan basis Engels, maar pakt al snel haar vertaler als ze niet uitkomt. Dus ik heb eigenlijk veelal Japans met haar gepraat en kan waarschijnlijk concluderen dat ze de vertaler zal gebruiken als je geen Japans kan. Voor sommigen dus wellicht jammer.

Waar begin ik, Etoile is een luxe soapland. Je komt binnen, vertelt de naam van de soapmeid en je gaat lekker naar de wachtkamer. Je krijgt een menu van alle drankjes die ze hebben en ik koos voor Ijsthee. Na het brengen van je drankje laten ze een mooie foto van Anzu zien om te bevestigen dat je met haar een afspraak heb gemaakt. Zo kan je in theorie nog van gedachte veranderen als haar "echte" foto toch niet bij je past.
Maar hoor eens even, zij past perfect bij me. Ik knik ja en betaal de aardige man zijn geld.

Ik kon nog even wachten tot de afgesproken tijd zou beginnen en Anzu klaar voor me was.

De lieve man bracht me naar de trap waar de prachtige Anzu op me stond te wachten. Ik hoorde niet eens meer wat de man zei, ik liep al stomverliefd op Anzu af. Samen naar de bovenste verdieping hand in hand. In de kamer beetje introduceren en kleren uit. Zij zoent vol met liefde, het voelt meteen alsof ik al maanden een relatie met haar heb. Ze speelt met tong en al terwijl ze me kleine soldaat ook wakker wilt maken. Eenmaal op sterkte grijpt ze naar mijn kleine en begint met volle macht, saliva en kracht hem nog harder te maken. Ik moest me heel goed inhouden of haar mond zat vol met mijn zwemmertjes.

Ik stopte haar even waardoor ze moest lachen. Ik weer dat dat een overwinningslach is. Ze wist dondersgoed dat ze de goeie plekken had geraakt. Even op adem doet ze een rubbertje eromheen en begint ze met te rijden. Heerlijk strak met super bewegingen. Ze wist 100% wat ze moest doen. Ik kon niet meer, noem me oud, noem me zwak maar ik schoot het vol. En hier komt het ding waarom ik hou van Anzu. Zij pakte geen doekje, zij gaat zwoel omlaag naar mijn loempia en maakt het schoon met haar mond, tot de laatste druppel. WAT GEIL, ALS IK DAT HAD GEWETEN HAD IK VOLLEDIG ZOETE ONTBIJT GENOMEN!

Even rusten op bed praten we over haar hobbies en muziek smaak. Ook niet te vergeten: Ik gaf haar wat stroopwafels en tot mijn verbazing kende ze de stroopwafels! Ze had gehoord dat je deze moest eten met warme thee zodat de wafel warmer zou worden en lekkerder zou smaken. Wow.

Ze maakte een bad voor me klaar en vroeg of ik op de mat wilde spelen. Nou graag, ik ben benieuwd!

Mat klaar en zij weet de plekken te raken. Lekker glad over me heen glijden met haar mooie borsten. Haar kussen, zoenen en lieve kreuntjes in je oren maken de gehele ervaring zo extra... goed.
Dan omdraaien en ze gaat ervoor hoor. Eerst met haar borsten, daarna met haar mond. Het boeit haar niet of er zeep op zit, olie of andere dingetjes. Ze zuigt en geniet. Ik probeerde nog wat zeep van haar hoofd af te halen waar ze om moest lachen terwijl ze lekker doorblijft pijpen. Rubbertje eromheen en daar gaat ze weer. Hoewel ik nog veel verschillende standjes had willen doen met Anzu, had ze de volledige macht over me en kon ik niet meer volhouden. Daar schoot ik weer en helemaal vol. En weer, zoals ik het echt lekker vond, maakte ze mijn kleine schoon met haar mond. Niet geforceerd, nee ze vindt dit echt leuk.

Na een kleine wasbeurt besteld ze nog wat extra drinken en praten we nog over alles en nog wat. Jammer genoeg was de tijd om. Ze bedankte me nogmaals voor de wafels en ik bedankte haar voor haar geweldige performance.

Eenmaal beneden bleken ze al een taxi voor me te hebben geregeld en kon ik nog even wachten met een drankje en een doekje. Elke medewerker bedankte me en zei: Tot ziens!

Ik stapte in de taxi en voelde me eventjes een koning. Eenmaal aangekomen op het station, vond ik het wel jammer dat tijd zo snel voorbijvloog.

Anzu gaat mij 100% weer zien wanneer ik in Tokyo ben. Ik hoop gewoon dat ze werkt als ik er ben!

Je kan haar alleen boeken direct. Via de shop beveel ik niet aan als je geen Japans kan. In de shop zelf proberen ze Engels te praten, maar ik beloof je dat het moeilijk gaat zijn zonder een beetje Japans te kunnen. Eenmaal gereserveerd hoef je niet bang te zijn over je Japanse skill. De medewerkers doen dan alles om je in te pamperen.

Je kan haar boeken via mail: [email protected]
Haar X is gebanned en op haar Instagram post ze soms fotos en zit ze niet vaak op.

Terug
Bovenaan Onderaan